  • 1. Data: 2015-03-21 08:35:42
    Temat: All in one alternatywą dla stacjonarnego laptopa?
    Od: s...@g...com

    Witam
    "Stacjonarny" laptop powoli mi się kończy.
    I tak zastanawiam się co kupić.
    Wczoraj byłem w przychodni i zobaczyłem takiego all in one.
    I przy zastosowaniach Internet Word i excel
    ma to jakieś wady/zalety w stosunku do przenośnych kompów?

  • 2. Data: 2015-03-21 09:21:18
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 08:35, s...@g...com pisze:
> [...]
    > I przy zastosowaniach Internet Word i excel
    > ma to jakieś wady/zalety w stosunku do przenośnych kompów?

    Moim zdaniem nie. Pomijając to że laptop bardziej się nadaje do
    przenoszenia, no i ma baterię.
    Poza tym, all in one to eleganckie rozwiązanie. Zastanawiam się jedynie
    nad kosztami i możliwościami naprawy. Oczywiście najlepiej, żeby taki
    sprzęt popracował sobie bezawaryjnie z 7 lat.
    Ogólnie jestem na tak.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-03-21 10:55:03
    Od: " 666" <...@...6>

    Wysoko położony środek ciężkości ;-)
    Zaletą jest przede wszystkim większy ekran, może np. IPS

    -----

  • 4. Data: 2015-03-21 11:02:39
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    s...@g...com wrote:

> [...]
    > I przy zastosowaniach Internet Word i excel
    > ma to jakieś wady/zalety w stosunku do przenośnych kompów?

    Będąc w podobnej sytuacji ostatnio zdecydowałem się jednak na mały i
    cichy desktop + monitor niż na all in one. Dlaczego? Mogłem sobie wybrać
    monitor dokładnie taki, jaki mi pasował (matryca, LUT, itd), komputer,
    nawet w małej obudowie desktopowej, ale też posiada większe możliwości
    rozbudowy i modernizacji niż all in one.

  • 5. Data: 2015-03-21 11:31:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-03-21 11:02, Poldek wrote:
    [...]
> [...]
    > nawet w małej obudowie desktopowej, ale też posiada większe możliwości
    > rozbudowy i modernizacji niż all in one.
    Rozbudowa to drobiazg. Przede wszystkim z latptoka nie da się korzystać
    w zgodzie w ergonomią i wygodą. Trzeba dokupić monitor, klawiaturę i
    mysz, czyli zrobić z niego desktopa. :-D

  • 6. Data: 2015-03-21 11:47:34
    Od: s...@g...com

    > Rozbudowa to drobiazg. Przede wszystkim z latptoka nie da się korzystać
    > w zgodzie w ergonomią i wygodą. Trzeba dokupić monitor, klawiaturę i
    > mysz, czyli zrobić z niego desktopa. :-D

    bajki no youtubie nie potrzebują klawiatury :)

  • 7. Data: 2015-03-21 11:59:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.03.2015 o 11:47, s...@g...com pisze:

    > bajki no youtubie nie potrzebują klawiatury :)

    Do kibla nie musisz targać monitora.

    p. m.

  • 8. Data: 2015-03-21 13:58:10
    Od: " 666" <...@...6>

    Trudno siedzieć na fotelu z all-in-one na kolanach.

    -----

  • 9. Data: 2015-03-22 21:47:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    JDX wrote:
> [...]
    > w zgodzie w ergonomią i wygodą. Trzeba dokupić monitor, klawiaturę i
    > mysz, czyli zrobić z niego desktopa. :-D

    Mam też takiego laptopa, który robi za małego stacjonarnego. Z raz na
    rok jest gdzieś zabierany i wtedy oczywiście to jest plus, że jest
    laptopem. Na co dzień niepotrzebnie świdruje uszy wirującym
    wiatraczkiem, ma mało gniazdek USB i trzeba otwierać klapę przy każdym
    włączeniu.

  • 10. Data: 2015-03-23 06:20:45

    A z pokoju do pokoju go nie przenosisz?

    -----