  • 1. Data: 2011-03-27 16:55:40
    Temat: AllShare i sieciowy dysk LAN
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracujący w tej
    samej sieci lokalnej i będzie w stanie odtwarzać znajdujące się tam
    pliki multimedialne?

  • 2. Data: 2011-03-27 20:15:52
    Temat: Re: AllShare i sieciowy dysk LAN
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-27 18:55, Atlantis pisze:
    > Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracujący w tej
    > samej sieci lokalnej i będzie w stanie odtwarzać znajdujące się tam
    > pliki multimedialne?

    hasło DLNA oraz instrukcja obsługi

  • 3. Data: 2011-03-28 18:11:25
    Od: kalif <m...@g...com>

    On 27 Mar, 17:55, Atlantis <n...@n...pl> wrote:
    > Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracuj cy w tej
    > samej sieci lokalnej i b dzie w stanie odtwarza znajduj ce si tam
    > pliki multimedialne?

    Tak właśnie mam,zainstalowałem program ze strony Samsunga do obsługi
    DLNA PC SHARE Manager i jakoś mi to wszystko śmiga,oglądam filmy
    znajdujące się na dysku komputera ,muzykę,zdjęcia.Mam go pod
    Win7.Należy tylko i w programie i w ustawieniach dostępu win7 nadać
    odpowiednie uprawnienia.

  • 4. Data: 2011-03-28 18:40:46
    Od: Gershon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-27 18:55, Atlantis pisze:
    > Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracujący w tej
    > samej sieci lokalnej i będzie w stanie odtwarzać znajdujące się tam
    > pliki multimedialne?

    Zainstaluj sobie ze strony Samsunga Samsung PC Share Manager.
    Zarówno Bluray Samsunga jak i nawet smartfon Samsung Wave wykrywają
    pliki w podanych katalogach - filmy, muzykę, zdjęcia.
    Aha, sieć lokalna na WiFi.

  • 5. Data: 2011-03-28 20:38:14
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-28 20:40, Gershon pisze:

    > Zainstaluj sobie ze strony Samsunga Samsung PC Share Manager.
    > Zarówno Bluray Samsunga jak i nawet smartfon Samsung Wave wykrywają
    > pliki w podanych katalogach - filmy, muzykę, zdjęcia.

    Ale mi nie chodzi o dysk twardy zamontowany w komputerze!
    Miałem na myśli sprzętowy dysk sieciowy LAN, np. coś takiego:
    http://tinyurl.com/6dbae24

    Tam przecież nie zainstaluję programu.
    Jest szansa, żeby telewizor zobaczył przechowywane na nim pliki?

    > Aha, sieć lokalna na WiFi.

    Znaczy się co? Na skrętce nie zadziała?
    Co to ma do rzeczy? ;)

  • 6. Data: 2011-03-28 21:08:14
    Od: "__\\/\\/aldek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    http://tinyurl.com/6dbae24

    Tam przecież nie zainstaluję programu.
    Jest szansa, żeby telewizor zobaczył przechowywane na nim pliki?

    Witam,
    przeczytaj uważnie opis dysku, którego namiar podałeś w linku:
    "Dysk sieciowy Home Media ma wbudowane serwery UPnP(TM) AV Media (z
    certyfikatem DLNA) oraz iTunes(TM) dzięki czemu cała zawartość dysku może być
    udostępniona innym komputerom jak również urządzeniom takim jak konsole do
    gier, cyfrowe ramki do zdjęć oraz telewizorom z dostępem do Internetu."
    Pzd -

  • 7. Data: 2011-03-29 11:14:50
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Atlantis <n...@n...pl> napisał(a)
    > Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracujący w tej
    > samej sieci lokalnej i będzie w stanie odtwarzać znajdujące się tam
    > pliki multimedialne?

    Na tym Samsungu firmware oparty jest na Linuksie, więc da sie
    podmontować zasoby sieciowe. Po szczegóły zajrzyj na SamyGo.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2011-04-06 10:20:40
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-27 18:55, Atlantis pisze:
    > Czy telewizor Samsunga z serii c650 wykryje dysk LAN pracujący w tej
    > samej sieci lokalnej i będzie w stanie odtwarzać znajdujące się tam
    > pliki multimedialne?

    Testowałem MyBook World Edition na Samsungu z serii C7 działa.