  • 1. Data: 2011-03-29 01:43:13
    Temat: Canale Italia 83
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Witam

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć program kanału satelitarnego
    Canale Italia 83? Nie ma on telegazety. Zresztą jakość organizacyjna włoskich
    kanałów to osobny temat. Nawet jak jest telegazeta, to albo działa w kratkę,
    albo program jest z przed tygodnia.

    Pozdrawiam Remek

  • 2. Data: 2011-03-29 05:47:44
    Temat: Re: Canale Italia 83
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-29 03:43, Remek pisze:

> [...]
    > kanałów to osobny temat. Nawet jak jest telegazeta, to albo działa w kratkę,

    Tam dotarła cywilizacja używają pewnie EPG.

  • 3. Data: 2011-03-29 23:14:13
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Mane" napisał:

    > Tam dotarła cywilizacja używają pewnie EPG.

    Może byś wpierw sprawdził zamiast pisać byle co? Teletekst to nie cywilizacja?
    99% programów jest niecywilizowane? Dodam jeszcze, że mam tuner z obsługą EPG i
    na większości stacji działa. Nie działa na kanałach polskiej telewizji
    publicznej, co jest oczywiste, bo TV rządzą zacofani troglodyci. Nie działa
    również na Canale Italia 83. Zresdzta podejrzewanie makaroniarzy o nadążanie za
    cywizacją jest przesadą. U nich jest bajzel podobny do naszego.

    A co w temacie? Poczytaj sobie o EPG i jego możliwościach. Cytat:

    "Bardzo często w EPG jest widoczny tylko obecnie nadawany i następny program".

    Remek

  • 4. Data: 2011-03-30 09:23:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Może byś wpierw sprawdził zamiast pisać byle co?

    A Ty może byś przestał się ciskać? Człowiek zasugerował Ci
    TG, a nie powiedział że na pewno działa. Jak masz problem z
    tym programem to zaprenumeruj włoski program telewizyjny...

    > Dodam jeszcze, że mam tuner z obsługą EPG i
    > na większości stacji działa. Nie działa na kanałach
    > polskiej telewizji
    > publicznej,

    Popatrz, a na moim taniutkim tunerku Globo działa bez
    problemu, nawet na TVP :-).

    > ...co jest oczywiste, bo TV rządzą zacofani troglodyci.

    A co mają troglodyci do EPG?

    > A co w temacie? Poczytaj sobie o EPG i jego możliwościach.
    > Cytat:
    > "Bardzo często w EPG jest widoczny tylko obecnie nadawany
    > i następny program".

    Cholera, to mam chyba zepsuty tuner ;-). W moim, jeśli EPG
    jest, to mogę zajrzeć nawet na kilka dni naprzód ;-).

  • 5. Data: 2011-03-30 09:35:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Cholera, to mam chyba zepsuty tuner ;-). W moim, jeśli EPG jest, to mogę
    > zajrzeć nawet na kilka dni naprzód ;-).

    Ja też dawno nie widziałem problemów z EPG.
    Nie licząc BBC Knowledge i Entertaiment.

    Reszta jak najbardziej ok, również dvb-t.
    Więc jeśli u kogoś jest inaczej, to problem tkwi raczej w dekoderze.

  • 6. Data: 2011-03-30 09:42:35
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > Nie licząc BBC Knowledge i Entertaiment.
    > Reszta jak najbardziej ok, również dvb-t.
    > Więc jeśli u kogoś jest inaczej, to problem tkwi raczej w

    Bo tu z reguły ludzie sami narobią sobie problemów, a potem
    płaczą i szukają winnych ;-)

  • 7. Data: 2011-03-31 23:37:23
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał:

    > W moim, jeśli EPG jest, to mogę zajrzeć nawet na kilka dni naprzód

    Jeśli jest. A na Canale Italia 83 jest? Napisz coś konkretnego zamiast silić sie
    na marne dowcipkowanie. To:

    "Bardzo często w EPG jest widoczny tylko obecnie nadawany i następny program".

    podałem za Wikipedią. Co jest zresztą oczywiste. Jeśli jeśli jest pełny serwis,
    to ja go też widzę.

    Remek

  • 8. Data: 2011-03-31 23:39:34
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Ja też dawno nie widziałem problemów z EPG.
    > Nie licząc BBC Knowledge i Entertaiment.

    > Reszta jak najbardziej ok, również dvb-t.
    > Więc jeśli u kogoś jest inaczej, to problem tkwi raczej w dekoderze.

    Masz pełne EPG na przedmiotowym kanale? Jeśli tak to może podaj (jeśli zechcesz)
    pełny program z ostatnich 3 dni.

    Remek

  • 9. Data: 2011-03-31 23:43:29
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał:

    > Bo tu z reguły ludzie sami narobią sobie problemów, a potem
    > płaczą i szukają winnych ;-)

    Mógłbyś rozwinąć? Po co pieprzysz głupoty? Co znaczy "sami sobie narobią"?
    Zadałem konkretne pytanie. Może mam słabe pojęcie o TV Sat, może nie mam
    odpowiedniego dekodera i szukam innego źródła programu TV np. strony www? To
    takie dziwne??? Wysilcie mózgi zamiast się osmieszać.

    Remek

  • 10. Data: 2011-04-01 07:09:20
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-01 01:43, Remek pisze:

    > szukam innego źródła programu TV np. strony www?

    To tak ciężko użyć googli?
    Czasami się zastanawiam jak niektórzy trafiają na grupy dyskusyjne skoro
    nie potrafią znaleźć w internecie podstawowej rzeczy.