  • 11. Data: 2005-04-12 09:33:31
    Temat: Re: Allegro
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Lesio wrote:
    > Czy ktos wie co sie dzieje ? juz pomijam ze zdjecia sie ciezko laduja, ale
    > sama glowna stronka dziala jak na modemie.
    >
    > Traceroute z TKT:

    Allegro ma link do TKT ale często go odłączają bo jak działa TKT każdy
    wie, czasem lepiej uwalić sesję niż się denerwować...

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 12. Data: 2005-04-12 09:49:00
    Od: "Lesio" <3...@p...FyMy>

    Jan Magnuszewski wrote:
    > Allegro ma link do TKT ale często go odłączają bo jak działa TKT każdy
    > wie, czasem lepiej uwalić sesję niż się denerwować...

    Nie wiem co masz do TKT, u mnie wszystko dziala bardzo dobrze.
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 13. Data: 2005-04-12 10:30:25
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Lesio wrote:

    > Nie wiem co masz do TKT, u mnie wszystko dziala bardzo dobrze.

    Teraz działa dobrze co nie znaczy, że zawsze tak jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 14. Data: 2005-04-12 10:54:36
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Lesio wrote:

    > Czy ktos wie co sie dzieje ? juz pomijam ze zdjecia sie ciezko laduja, ale
    > sama glowna stronka dziala jak na modemie.

    juz naprawili.

    3. 81.210.15.225 0.0% 10 20.9 35.3 14.6 75.9
    21.3
    4. StarH001RT01-WarsH001RT05.in 0.0% 10 40.8 51.5 26.9 117.8
    25.0
    5. WarsH002RT05-WarsH002RT07.in 0.0% 10 41.6 45.6 22.0 104.2
    21.6
    6. z-fra.man.polbox.pl 0.0% 10 32.1 50.8 20.9 134.0
    34.9
    7. ipartners.gix.net.pl 0.0% 10 30.4 160.4 30.4 502.1
    183.4
    8. taro-wawa-ge-0-3-0-220.net.i 0.0% 10 35.6 46.0 22.2 102.2
    26.0
    9. taro-poznan-as1-0.net.ipartn 0.0% 10 51.1 57.2 39.8 89.8
    18.4
    10. poznan-abr1-s0-0-0.net.ipart 0.0% 10 40.0 49.1 36.5 93.1
    17.4
    11. ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0
    0.0
    12. ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0
    0.0
    13. s235.allegro.pl 0.0% 10 53.6 49.4 36.1 62.7
    10.5

  • 15. Data: 2005-04-12 11:36:10
    Od: "popo" <p...@m...pl>

    Użytkownik "Jan Magnuszewski" <r...@h...net.invalid> napisał w
    wiadomości news:d3g7vt$34a$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Teraz działa dobrze co nie znaczy, że zawsze tak jest.

    potwierdzam. ostatnie 2 miesiace tkt jakos lazi ,ale nie zpaomnimy im co
    bylo wczesniej

    popo

  • 16. Data: 2005-04-12 12:04:37
    Od: "Lesio" <3...@p...FyMy>

    popo wrote:
    > potwierdzam. ostatnie 2 miesiace tkt jakos lazi ,ale nie zpaomnimy im
    > co bylo wczesniej

    "W zeszlym roku jak jeszcze korzystalem z polpaka to tez sie dupilo! Polpak
    SUX!" :)

    Chcecie flame wara wywowlac ? Teraz kazdy bedzie opisywal potkniecia
    konkurencji zeby pokazac ze jego provider jest najlepszy. Kazdemu moze
    trafic sie awaria, nie wazne czy to GTS, czy TKT czy tez TPSA. Jak padnie
    urzadzenie lub jak ukradna kabel/swiatlowod to nie ma wala zeby nie bylo
    przerwy w dostawie, tylko ze jedni potrafia poinformowac uzytkownikow co sie
    dzieje a inni beda udawac glupich "Panie, u nas wszystko dziala! zrestartuj
    pan modemy/...!".
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 17. Data: 2005-04-12 12:48:27
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Lesio wrote:

> [...]
    > dzieje a inni beda udawac glupich "Panie, u nas wszystko dziala! zrestartuj

    akurat jak ja mialem tk to sie sypalo czesciej niz dzialalo.

  • 18. Data: 2005-04-12 22:53:05
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > akurat jak ja mialem tk to sie sypalo czesciej niz dzialalo.

    Najwyrazniej byles jednym z pierwszych klientow a oni raczkowali. W
    kazdym razie szybko zrobili sie profesjonalistami poniewaz w przeciagu
    roku jakosc uslug wzrosla bardzo. Malo tego przepustowosc szkieletu jest
    spora co widac na statystykach czasow i strat z wieloma operatorami. Co
    do samego Allegro to sie ne dziwie ze skacze z kwiatka na kwiatek bo to
    dziwna instytucja ktora zyje w swoim swiecie. Oni z zalozenia maja
    gdzies klientow i traktuja wszystkich byle jak. Sam tego doswiadczylem i
    zadne zachowanie tej instytucji mnie nie zaskoczy ;)

  • 19. Data: 2005-04-12 22:56:40
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Lesio wrote:
    > Czy ktos wie co sie dzieje ? juz pomijam ze zdjecia sie ciezko
    > laduja, ale sama glowna stronka dziala jak na modemie.
    >
    > Traceroute z TKT:

    1. do-tkt.cn.com.pl 0.0% 3 12.6
    13.9 12.6 16.5 2.2
    2. awa-ge-1-1-1.tktelekom.pl 0.0% 3 14.8
    13.1 10.7 14.8 2.1
    3. zigzag-gebo.wix.net.pl 0.0% 3 10.6
    12.9 10.6 16.9 3.4
    4. wawpiera-a6-0-3.war.zigzag.pl 0.0% 3 14.8
    15.7 14.5 17.6 1.7
    5. ipartners.gix.net.pl 0.0% 3 12.5
    14.2 12.5 16.3 1.9
    6. taro-wawa-ge-0-3-0-220.net.ipartners.pl 0.0% 3 12.8
    14.1 12.8 15.7 1.5
    7. taro-poznan-as1-0.net.ipartners.pl 0.0% 3 26.7
    23.3 19.4 26.7 3.7
    8. poznan-abr1-s0-0-0.net.ipartners.pl 0.0% 3 21.7
    21.9 20.2 23.8 1.8
    9. 157.25.158.126 0.0% 3 20.8
    21.2 18.4 24.6 3.1
    10. ???
    11. s235.allegro.pl 0.0% 2 22.7
    24.2 22.7 25.7 2.2

    Idealnie ;) Allegro zawsze cos psuje ;)

  • 20. Data: 2005-04-13 08:00:10
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:

> [...]
    > roku jakosc uslug wzrosla bardzo. Malo tego przepustowosc szkieletu jest
    > spora co widac na statystykach czasow i strat z wieloma operatorami. Co

    Profesjonalne TKT? No nie, chyba kolejny pracownik TKT pisze na grupy
    żeby robić reklamę:( Allegro nie skacze, TPSA po prostu "wyjątkowo
    mocno" przekonuje takich dużych klientów na wykup łącza bezpośrednio.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.