  • 21. Data: 2005-04-13 08:26:52
    Temat: Re: Allegro
    Od: "Lesio" <3...@p...FyMy>

    Jan Magnuszewski wrote:
    > Profesjonalne TKT? No nie, chyba kolejny pracownik TKT pisze na grupy
    > żeby robić reklamę:(

    ROTFL! To mnie rozbawiles... Jarka znam ladne pare lat i pracownikiem TKT
    nie jest :)
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 22. Data: 2005-04-13 13:30:13
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Lesio wrote:

    > ROTFL! To mnie rozbawiles... Jarka znam ladne pare lat i pracownikiem TKT
    > nie jest :)

    Ostatnio pracownik TKT reklamował firmę na polipie więc teraz jestem
    podejrzliwy, zwłaszcza gdy ktoś ich chwali ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 23. Data: 2005-04-13 16:50:45
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Magnuszewski napisał:

    > Ostatnio pracownik TKT reklamował firmę na polipie więc teraz jestem
    > podejrzliwy, zwłaszcza gdy ktoś ich chwali ;)

    Ta, no właśnie założyli. Jutro się dowiem czemu nie ma reva na tym
    deeselu. W ogóle puszczam traceroute i jakoś w obrębie ich szkieletu
    żaden adres nie wykazuje istnienia reva dopiero gdzieś tepsiane
    zaczynają się rozwiązywać.
    No ale po piętnastej nikogo kompetentnego nie da się w tej firmie
    spodkać pod telefonem.
    Oj mocno się zastanawiam czy nie zwrócić.

    Jak dotąd we wrocławskich dslach Tepsy i Dialogu spotykałem podawanie
    przepustowośći w warstwie IP a tu TKT prędkość 512 mi zapodało jako
    synchronizację modemu i ftp zamiast 64 kB/s ściąga 54 kB/s tym bardziej,
    że Dlinka podłączyli w trybie PPPoE a nie jak wszyscy PPPoA.

    No i jak tu podpisać umowę? Drożsi od Dialogu, no niezadowolony jestem.
    --
    Olek

  • 24. Data: 2005-04-14 21:51:39
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <d3jitq$mpl$1@nemesis.news.tpi.pl> Olek napisał(a):
    [..]
> [...]
    > synchronizację modemu i ftp zamiast 64 kB/s ściąga 54 kB/s tym bardziej,
    > że Dlinka podłączyli w trybie PPPoE a nie jak wszyscy PPPoA.

    Wiesz, jest to kwestia konstrukcji sieci w jakiej to robią.
    Ponieważ wszystko to działa po Etherncie to oczywiste że użyli PPPoE
    zamiast PPPoA. Telekomomy (Tepsa i Dialog) mają to pozapisane do
    DSLAMów z portami ATM. Dodatkowo to właśnie przy PPPoA powinieneś mieć problem
    z prędkością synchornizacji X i ruchem IP na poziomie 0.8*X

    Przy PPPoE problem z prędkością nie powinen występować (prawie).

  • 25. Data: 2005-04-14 22:08:23
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > z prędkością synchornizacji X i ruchem IP na poziomie 0.8*X
    >
    > Przy PPPoE problem z prędkością nie powinen występować (prawie).
    Wszystko pięknie, tylko że w neostradzie PPPoE jest robione jako
    PPPoEoA.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 26. Data: 2005-04-15 00:00:04
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysztof Oledzki napisał:
    > Wszystko pięknie, tylko że w neostradzie PPPoE jest robione jako
    > PPPoEoA.

    A proszę bardzo, niech będzie nawet PPPoWiaderko, zupełnie nie obchodzi
    mnie ani nie przeszkadza protokół stosowany przez providera. Niech tam
    będzie narzut i 50%.
    Niech tylko to z czego ja korzystam czyli ethernetu wychodzącego z
    urządzenia instalowanego u klienta wychodzi to co zadeklarowali w opisie
    usługi: 512 kbps IP w ramkach ethernetowych.
    54 zamiast 64 kBps a jeszcze gorzej z uploadem, obcięty z 16 kBps do 12,
    nie tego się spodziewałem. Dorzucić 50zł i jest neostrada 2Mbity i to
    pełne z uploadem 30 kBps, a że cyrograf na 2 lata to nic, w tkt jest na rok.
    --
    Olek

  • 27. Data: 2005-04-15 00:10:51
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <d3mpkn$25n6$1@sparrow.axelspringer.com.pl> Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Wszystko pięknie, tylko że w neostradzie PPPoE jest robione jako
    > PPPoEoA.

    Pod Linuxem w sterowniku dla (AFAIR) Sagema, możesz wybrać czy ma ci
    wystawić PPPoE czy też PPPoA. Stosowane miejscami DSLPipe robiły
    bridge tłumacząc PPPoE na PPPoA. Nie mam "wstępu" na urządzenia TP S.A.
    ale wygląda że pracyją "natywnie" na PPPoA.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+