  • 1. Data: 2009-07-09 06:06:18
    Temat: [Allegro] Funkcja rest()
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    W bibliotece allegro znajduje się funkcja rest(650) która działa mi na
    nerwy. Pytanie czy istnieje jakiś sposób na zastąpienie tej funkcji jakąś
    inną funkcją o podobnym działaniu lub kawałkiem jakiegoś innego kodu np.
    pętlą etc..?

  • 2. Data: 2009-07-09 06:50:14
    Temat: Re: Funkcja rest()
    Od: Zbigniew Zagórski <z...@g...com>

    On 9 Lip, 08:06, krzysztof posłuszny <w...@w...pl> wrote:
    > W bibliotece allegro znajduje się funkcja rest(650) która działa mi na
    > nerwy.

    Polecam
    pl.sci.medycyna [http://groups.google.com/group/pl.sci.medycyna/
    topics]

    Opis:
    Od pediatrii do patologii.

    A tak na poważnie, to możesz ją (i wszystkie inne które Cię denerwują)
    ukryć
    - czego oczy nie widzą tego sercu nie żal:

    #define akuku(a) rest(a)

    gdzie akuku to nazwa która nie działa Ci na nerwy (np. pamela_anderson
    (),
    zawolaj_tesciowa() czy co tam wolisz). Wtedy będziesz miał jedno
    "rest"
    w programie i całą masę ładnych funkcji które ukoją twoje skołatane
    nerwy.

    No nie mówiąc o tym, że można ją (znaczy się rest) całkowicie wyrzucić
    i może
    program będzie nadal (nie?) działał - a może przypadkiem (nie?)
    zadziała ...
    kto wie? Spróbuj wybierz wersję która bardziej Ci odpowiada.

    ZZ

  • 3. Data: 2009-07-09 07:46:02
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Zagórski" napisał
> [...]

    zadziała ...
    kto wie? Spróbuj wybierz wersję która bardziej Ci odpowiada.

    Szkoda że tam taki dowcipny nie byłeś!!