  • 1. Data: 2017-08-05 12:10:31
    Temat: Alternatywa dla boxowego net playera
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Rozważam zakup odtwarzacza sieciowego do projektora, coś takiego jak np.
    Ferguson Ariva 4K.
    Ale nim to zrobię chciałbym spytać o potencjalne możliwości zbudowania
    takiego playera w postaci małego PC na bazie płyty mini ITX.
    Szczególnie zależy mi na wsparciu Netflixa, ponoć KODI już to potrafi.

    A jeśli chodzi o hardware to proszę propozycję:
    - jaki procesor (APU?) powinienem brać pod uwagę by dekodować 4K
    - ile ramu powinienem wpakować
    - jakiego producenta płytę brać pod uwagę (nie chcę asusa, mam do tej firmy
    awersję)
    - na co jeszcze warto zwrócić uwagę

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-08-10 13:53:58
    Temat: Re: Alternatywa dla boxowego net playera
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tylko nie nadziej się, miałem ten tuner (w wersji combo DVB-T + DVB-S) gdy tylko
    wypuścili na rynek (to chyba już z rok temu?) i na drugi dzień oddałem.
    Raz, że miał błędy w oprogramowaniu (Android, potrafił się zawieszać, oczywiście
    mogli poprawić firmware, poczytaj fora), dwa "4k" w nim to była marketoidalna bzdura
    - po prostu ten tuner telewizyjny rozpoznaje nadawane programy 4k (kompresja H-coś
    tam), których standardowe tunery TV nie rozpoznają (kilka kanałów 4k/UHD na
    satelicie) i tyle, a wyjście HDMI miał tylko FullHD (1080p/50Hz).
    Inna sprawa, że do Twojego projektora FullHD wystarczy (no chyba, że masz projektor
    UHD).

    -----

  • 3. Data: 2017-08-10 20:28:25
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 10 Aug 2017 13:53:58 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > Inna sprawa, że do Twojego projektora FullHD wystarczy (no chyba, że masz projektor

    Ostatecznie wycofałem się z mini PC i zamówiłem Xiaomi Mi Box 4K,
    urządzenie malutkie i zgrabne, oparte o Android TV, czyli system googla do
    TV (nie jest to zwykły Android). Wspiera Netflixa w 4K jako jeden z
    nielicznych urządzeń. Poza tym ma pilota z mikrofonem i wspiera jeżyk
    polski. Zobaczymy.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2017-08-12 15:22:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Coś takiego?
    www.ebay.pl/itm/MECOOL-BB2-PRO-Android-6-0-Octa-Core
    -Smart-TV-Box-2GB-16GB-BT4-0-UK-/112136126689
    Daj znać, gdy dojdzie i napisz, jak się sprawuje, szukam sensownego kodiboksa.

    -----

  • 5. Data: 2017-08-12 19:26:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" ommvf9$grt$...@n...news.atman.pl

    : www.ebay.pl/itm/MECOOL-BB2-PRO-Android-6-0-Octa-Core
    -Smart-TV-Box-2GB-16GB-BT4-0-UK-/112136126689

    Ma WiFi ac -- zatem pytam:

    - ile to jest ac?
    - czy w moim laptopie ac ma 430 Mb/s?
    - jaki tani, lecz dobry APCek kupić z ac?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.