  • 1. Data: 2017-08-05 21:00:28
    Temat: [OT] opinia
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    temat ciekawy, zapraszam do ownioskowania...

    a tymczasem, jak pozbyć się opinii "komputero-znawcy"?

    przynoszą takie mega złomy, z milionem wirusów, jakichś powalonych
    fejsów i tłitów - i człowiek ma coś z tym zrobić...

  • 2. Data: 2017-08-05 21:34:14
    Temat: Re: [OT] opinia
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chodzi o to, że ja to jestem cienki bolek, nie to co wolna europa!
    a ciągle muszę babrać się w gównie totalnym! ileż można! HELP!

  • 3. Data: 2017-08-06 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU N...@g...pl ...

    > temat ciekawy, zapraszam do ownioskowania...
    >
    > a tymczasem, jak pozbyć się opinii "komputero-znawcy"?
    >
    > przynoszą takie mega złomy, z milionem wirusów, jakichś powalonych
    > fejsów i tłitów - i człowiek ma coś z tym zrobić...

    Pokaz im swoja tfuurczosc w usenecie ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 4. Data: 2017-08-06 14:51:02
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > przynoszą takie mega złomy, z milionem wirusów, jakichś powalonych
    > fejsów i tłitów - i człowiek ma coś z tym zrobić...

    Na wszystko jest rada,
    poza tym młotek Twoim przyjacielem :)

  • 5. Data: 2017-08-07 13:59:12
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-08-06 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU N...@g...pl ...

    > Pokaz im swoja tfuurczosc w usenecie ;-P

    Dobrze prawisz:) Pokażę i będzie miał spokój z klientami:)

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2017-08-07 14:31:40
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ale wtedy wy eksperci...

    dwa dni i wrócą na kolanach!

  • 7. Data: 2017-08-07 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@t...org ...

    > Dobrze prawisz:) Pokażę i będzie miał spokój z klientami:)

    On ma pokazać, nie Ty! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 8. Data: 2017-08-07 19:28:59
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-07 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomaszek t...@t...org ...

    > On ma pokazać, nie Ty! ;-P

    Ano właśnie, Tomaszkowi ogonek do "e" się przykleił, też mi to podpadło...
    Ale są i tacy, co to "wręcz przeciwnie" (w wymowie): połykają te ogonki.
    Znajomy nazywa ich "Klanem sie-sie"

  • 9. Data: 2017-08-09 23:46:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 05 Aug 2017 21:00:28 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
    <N...@g...pl> wrote:

    >przynoszą takie mega złomy, z milionem wirusów, jakichś powalonych
    >fejsów i tłitów - i człowiek ma coś z tym zrobić...
    Rób (proponuj) format. Szybko i na temat.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 10. Data: 2017-08-10 17:15:10
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no pogadajmy!
    ja twierdzę, że jestem debil i nie umiem naprawić takiego kompa...

    ale może tylko ja jestem debil? może Ktoś się zna i podpowie co można
    zrobić?