  • 1. Data: 2018-05-27 08:48:12
    Temat: Alternatywa dla węża ogrodowego ;)
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    Odnośnie dyskusji (z tej grupy) o wężu ogrodowym jako substytutu dla
    opony dojazdowej - alternatywa z taśmy klejącej:
    https://youtu.be/DkvkFmsgypI

    :p

    --
    Tengu

  • 2. Data: 2018-05-27 21:21:17
    Temat: Re: Alternatywa dla węża ogrodowego ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 08:48, Tengu pisze:
    > Odnośnie dyskusji (z tej grupy) o wężu ogrodowym jako substytutu dla
    > opony dojazdowej - alternatywa z taśmy klejącej:
    > https://youtu.be/DkvkFmsgypI
    Trzeba być pojebem żeby tyle taśmy zużyć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-05-27 23:49:57
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Trzeba być pojebem żeby tyle taśmy zużyć.

    Oj tam. Ciekawi byli i sprawdzili.
    Dla mnie brakuje jednego testu. Powiedzmy >60mph, a później ostre
    hamowanie ale na asfalcie, a nie gładkiej posadce. Nie żebym im źle
    życzył, ale ciekaw jestem czy obróciło by "oponkę" na feldze.

    Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości
    powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować
    opony?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2018-05-28 06:35:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2018 o 23:49, Irek.N. pisze:

    > Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości
    > powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować
    > opony?

    IMHO jeślina samym hamowaniu się skończy to nic nadzwyczajnego (o ile
    masz ABS). Jak nie masz to opony się zrobią nieco nieokrągłe, ale jechać
    się zapewne da, o ile w nich powietrze zostanie;)

    Shrek

  • 5. Data: 2018-05-28 09:05:22
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > ABS). Jak nie masz to opony się zrobią nieco nieokrągłe, ale jechać się
    > zapewne da, o ile w nich powietrze zostanie;)

    jak zblokuje koła przy hamowaniu z takiej prędkości to zdarcie kół byłoby
    najmniejszym problemem wg mnie...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2018-05-28 21:00:45
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2018-05-27 21:21, Janusz wrote:
    > Trzeba być pojebem żeby tyle taśmy zużyć.

    Popatrz na liczbę wyświetleń - zwróciło się :)

    --
    Tengu

  • 7. Data: 2018-05-28 21:11:35
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2018-05-27 23:49, Irek.N. wrote:

> [...]
    > hamowanie ale na asfalcie, a nie gładkiej posadce. Nie żebym im źle
    > życzył, ale ciekaw jestem czy obróciło by "oponkę" na feldze.

    Odpowiedzią na to pytanie jest fakt, że tego nie testowali - do końca
    nie wiadomo ale nie byłoby to zbyt mądre :)

    > Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości
    > powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować
    > opony?

    Wiele zależy od opon ale takie dobrej jakości nie powinny mieć z tym
    problemu. W "cywilnym" aucie prędzej tarcze dostaną bicia.

    --
    Tengu

  • 8. Data: 2018-05-28 21:58:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2018 o 09:05, tck pisze:

    > jak zblokuje koła przy hamowaniu z takiej prędkości to zdarcie kół
    > byłoby najmniejszym problemem wg mnie...

    Zależy. Jak równo złapią na prostej to w sumie co się ma stać (poza
    ewentualnością że przyjebie w powód hamowania) Wrona wylądował wogóle
    bez gum i dał radę;)? Oczywiście jak w zakręcie to gorzej, ale w
    istotnych zakrętach to się raczej dwóch paczek nie zapierdala.

    Shrek

  • 9. Data: 2018-05-30 10:49:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Odnośnie dyskusji (z tej grupy) o wężu ogrodowym jako substytutu dla
    > opony dojazdowej - alternatywa z taśmy klejącej:

    https://demotywatory.pl/4854638/Naprawione

    T.