  • 1. Data: 2009-05-07 05:42:45
    Temat: Mova=>Play Fresh bojów ciąg dalszy
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    "System" pozwala już składać wnioski o przenoszenie numeru. Złożyłem, odpowiedź
    Mova odmowna- "niezgodność danych". Po długim molestowaniu (skurczybyki nie chcą
    powiedzieć, co rzekomo się nie zgadza) najpierw marudzili, że numer w ogóle nie
    zarejestrowany, a jak im wysłałem zrzut ekranu z ichniej strony rejestracyjnej-
    że brak numeru PESEL. Szkopuł w tym, że ichni formularz rejestracyjny w ogóle
    stosownej rubryczki nie posiada! (a nie odpowiedzieli mi, czy inaczej można numer
    zarejestrować- np. w Carrefour). Łaskawie wpisali PESEL po podaniu mailem,
    jednak wniosek o przeniesienie trzeba było złożyć ponownie (czekam na "diecezję").

    Zatem chcący przenieść numer z Movy- uwaga. Dranie kombinują jak mogą.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-05-07 07:35:04
    Temat: Re: Mova=>Play Fresh bojów ciąg dalszy
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dominik & Co"
    > Zatem chcący przenieść numer z Movy- uwaga. Dranie kombinują jak mogą.

    Na identyczne "problemy z niezgodnością danych" narzekali Heyahowcy
    migrujący do Fresh. Tak usłyszałem w salonie Play w odpowiedzi na moje
    pytanie o ewentualne mogące pojawić się trudności (u mnie TT -> Fresh).

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-05-07 08:42:10
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > migrujący do Fresh. Tak usłyszałem w salonie Play w odpowiedzi na moje
    > pytanie o ewentualne mogące pojawić się trudności (u mnie TT -> Fresh).

    skoro tak to może lepiej olać ich i kupić starter z nowym numerem, na
    koncie startera jest 500 darmowych SMS więc można wysłać ludziom zmianę
    numeru i po problemie
    az

  • 4. Data: 2009-05-07 08:44:03
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomek napisał(a):

    > skoro tak to może lepiej olać ich i kupić starter z nowym numerem, na
    > koncie startera jest 500 darmowych SMS więc można wysłać ludziom zmianę
    > numeru i po problemie

    Zwłaszcza tym ze stacjonarnymi...

    Ale jak drugi raz Mova przytnie sobie w kulki, to trzeba wygadać i sim do kosza.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-05-07 08:46:13
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Zwłaszcza tym ze stacjonarnymi...
    >
    > Ale jak drugi raz Mova przytnie sobie w kulki, to trzeba wygadać i sim
    > do kosza.

    nie ma z tym problemu, są darmowe minuty w starterze, ...wiec dalej nie
    widzę problemu
    az

  • 6. Data: 2009-05-07 09:33:58
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał

    > Ale jak drugi raz Mova przytnie sobie w kulki, to trzeba wygadać i sim do
    > kosza.

    I przestać robić zakupy w Carrefour :)

    M.