  • 1. Data: 2010-06-06 20:05:42
    Temat: Android 8%, iPhone 28%, Symbian 2%
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart, Andrzejek i inne trole mozecie zaczac ujadac ... a tak sie
    stawiali .... i znow wyszli na durniow.

    http://www.engadget.com/2010/06/05/iphone-vs-android
    -report-finds-apple-has-three-times-googles/

    Buhahahha

  • 2. Data: 2010-06-06 21:40:02
    Temat: Re: Android 8%, iPhone 28%, Symbian 2%
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Jun 2010 22:05:42 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >stawiali .... i znow wyszli na durniow.
    >http://www.engadget.com/2010/06/05/iphone-vs-androi
    d-report-finds-apple-has-three-times-googles/

    Spoko spoko - zobacz jaki ladny wynik Androida po dwoch latach na
    rynku.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-06 22:09:18
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > stawiali .... i znow wyszli na durniow.
    >
    > http://www.engadget.com/2010/06/05/iphone-vs-android
    -report-finds-apple-has-three-times-googles/

    Oczywiście prawdy nie mogłeś napisać. Wejdź na podany link i sprawdź te
    procenty, bo coś mam wrażenie, że czytać nie potrafisz.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 4. Data: 2010-06-06 22:51:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Bart, Andrzejek i inne trole mozecie zaczac ujadac ... a tak sie

    szanuj sie; troche; cz?owieku... szanuj :/

  • 5. Data: 2010-06-07 12:00:46
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Spoko spoko - zobacz jaki ladny wynik Androida po dwoch latach na
    > rynku.

    Dodajmy, że chodzi o ryneczek USA...

    Jakub

  • 6. Data: 2010-06-07 12:05:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 22:05, Jan Strybyszewski pisze:
    > Bart, Andrzejek i inne trole mozecie zaczac ujadac ... a tak sie
    > stawiali .... i znow wyszli na durniow.

    Myślisz że w parze z dobrym marketingiem idzie jakość?
    Myślisz że ilość jest wyznacznikiem jakości?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-06-07 12:08:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 14:05:21 +0200, Piotr M napisał(a):

    > W dniu 6 czerwca 2010 22:05, Jan Strybyszewski pisze:
    >
    > Myślisz że w parze z dobrym marketingiem idzie jakość?
    > Myślisz że ilość jest wyznacznikiem jakości?

    musicie koniecznie wyciągać gówno z szamba? Już taki spokój był przez
    chwilę, to znów grupka inteligentnych inaczej będzie karmić...

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-06-07 14:51:25
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 6, 10:05 pm, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Bart, Andrzejek i inne trole  mozecie  zaczac ujadac ... a tak sie
    > stawiali .... i znow wyszli na durniow.
    >
    > http://www.engadget.com/2010/06/05/iphone-vs-android
    -report-finds-app...

    Linux > Symbian :)

  • 9. Data: 2010-06-07 19:53:26
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 06-06-2010 22:05, Jan Strybyszewski pisze:
    > Bart, Andrzejek i inne trole mozecie zaczac ujadac ... a tak sie
    > stawiali .... i znow wyszli na durniow.
    >
    > http://www.engadget.com/2010/06/05/iphone-vs-android
    -report-finds-apple-has-three-times-googles/

    a co tam panie na kolei?