  • 1. Data: 2010-06-06 12:51:12
    Temat: Telefon z wifi do przeglądania WWW
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    No właśnie, jak w temacie. Co kupić? Przeglądałem dziś wszystkie
    podróbki iPhonów na allegro z Androidem, ale szczerze mówiąc średnio
    się na tym znam. Wymagania mam proste:
    - wifi
    - maksymalnie wygodne przeglądanie stron WWW, w tym wprowadzanie adresów
    URL (czyli przydałby się też duży ekran)
    - cena do 300zł

    I opcjonalnie:
    - UMTS
    - przeglądarka ma obsługiwać java script i inne badziewia, tak żebym
    mógł sobie otwierać aplikacje online (typu klient IRC, klient jabbera,
    google docs)

    W zastępstwie wifi używany będzie Internet z Play, dlatego chcę telefon
    a nie jakiś palmtop.

    Czy takie przeglądanie WWW będzie w ogóle znośne czy raczej powinienem
    rozejrzeć się za netbookiem?

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-06-06 13:12:37
    Temat: Re: Telefon z wifi do przeglądania WWW
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
> [...]
    > a nie jakiś palmtop.
    >
    > Czy takie przeglądanie WWW będzie w ogóle znośne czy raczej powinienem

    kapitalna przegladarka internetowa:
    http://allegro.pl/item1068814374_nowy_lg_swift_gt540
    _gt_540_f_vat_android_2gb_hit.html

  • 3. Data: 2010-06-06 13:26:43
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 14:51, Marcin Kocur pisze:
    > No właśnie, jak w temacie. Co kupić? Przeglądałem dziś wszystkie
    > podróbki iPhonów na allegro z Androidem, ale szczerze mówiąc średnio
    > się na tym znam. Wymagania mam proste:

    Podróbki iPhonów z Androidem? Znalazłeś takiego na Allegro? Może
    podrobiony iPhone z podrobionym Androidem :)

    > - wifi
    > - maksymalnie wygodne przeglądanie stron WWW, w tym wprowadzanie adresów
    > URL (czyli przydałby się też duży ekran)
    > - cena do 300zł

    Za nowy?? To tylko na Allegro jakaś chińszczyzna. Najtańsze to Samsung
    S5620 lub LG GT505, ale to i tak na pewno powyżej 400zł.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-06-06 15:07:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hug6sa$kbf$...@i...gazeta.pl...
    > kapitalna przegladarka internetowa:
    > http://allegro.pl/item1068814374_nowy_lg_swift_gt540
    _gt_540_f_vat_android_2gb_hit.html

    Przestań spamować swoją aukcję.

  • 5. Data: 2010-06-06 18:11:03
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Piotr M napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > Podróbki iPhonów z Androidem? Znalazłeś takiego na Allegro? Może
    > podrobiony iPhone z podrobionym Androidem :)

    No, chyba nie do końca, android jest częściowo open source, tu nie ma
    czegoś takiego jak oryginał ;]
    Zresztą nieważne, byle by mnie zadowolił.

    > Za nowy?? To tylko na Allegro jakaś chińszczyzna. Najtańsze to Samsung
    > S5620 lub LG GT505, ale to i tak na pewno powyżej 400zł.

    Dzięki za typy, ale to trochę za drogo.

    Ale gdybym na przykład kupił takie coś (gdyby podawali normalnie firmę i
    model to nie dawałbym linków do allegro :P):
    http://allegro.pl/item1066711268_aphone_3_5_pl_menu_
    java_gprs_2xsim_gwarancja.html
    http://allegro.pl/item1057234926_gsm_telefon_5800_3_
    0_doty_lcd_2x_sm_2mpx_java.html
    http://allegro.pl/item1053982371_tiphone_3_2_dual_si
    m_mp4_wifi_prezenty.html

    to czy mogę liczyć na to, że jak wejdę na stronę Opery to zainstaluję
    sobie operę mini i będę miał to co chcę? Ewentualnie jaka tam jest
    przeglądarka i czy będzie to znośne w używaniu?

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2010-06-06 18:37:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > Ale gdybym na przykład kupił takie coś (gdyby podawali normalnie firmę i
    > model to nie dawałbym linków do allegro :P):

    a mi usuniero aukcje za zwrot prawie jak , przy sprzedazy domeny sugerujac
    ze zwrot prawie jak moze naruszac czyjes prawa, a tu ewidentna bezczelna
    podrobke pozwalaja sprzedawac

  • 7. Data: 2010-06-06 19:02:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin Kocur pisze:
> [...]
    > - maksymalnie wygodne przeglądanie stron WWW, w tym wprowadzanie adresów
    > URL (czyli przydałby się też duży ekran)

    uuuu... To moze cos ze staroci z WM i klawiaturą? Moze dołóż parę stówek
    i kup toshibę g900 - ma rozdzielczość 800p w poziomie - to duży plus w
    przegladaniu stron.

    > - przeglądarka ma obsługiwać java script i inne badziewia, tak żebym
    > mógł sobie otwierać aplikacje online (typu klient IRC, klient jabbera,
    > google docs)

    javascript - nie wiadomo. sprawdź u kogoś kto ma opere/skyfire czy cośtam.

    ToMasz

    Jak sam wiesz internet jest optymalizowany pod IE, i o ile ff i opera
    jakoś sobie w 95% przypadków radzą to w "mobile" sprawa nie jest lepsza,
    a sprawę komplikuje 320punktów wyświetlacza. mnie sie udało wprawdzie
    uruchomić parę gierek we flashu (na telefonie z WM) ale grywalne to to
    nie było. Wypróbuj "zdolności" internetowe przed zakupem.

  • 8. Data: 2010-06-06 21:48:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-06 20:11, Marcin Kocur pisze:
    > to czy mogę liczyć na to, że jak wejdę na stronę Opery to zainstaluję
    > sobie operę mini i będę miał to co chcę? Ewentualnie jaka tam jest
    > przeglądarka i czy będzie to znośne w używaniu?

    Już możesz sobie ściagnąć:
    http://www.opera.com/mobile/download/versions/

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-06-07 07:14:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Podróbki iPhonów z Androidem? Znalazłeś takiego na Allegro? Może
    > podrobiony iPhone z podrobionym Androidem :)

    Nie czepiaj sie :)
    To kolejna ofiara Apple, ktora mysli ze wczesniej nie bylo lepszych
    telefonow i ze Wozniak ludowi cud objawil.
    iPhone sam w calosci jest jedna wielka podrobka :)

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2010-06-07 08:26:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 09:14:18 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > To kolejna ofiara Apple, ktora mysli ze wczesniej nie bylo lepszych
    > telefonow i ze Wozniak ludowi cud objawil.

    Woza to ty do tej hucpy nie mieszaj, on z tym nie ma nic wspólnego

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski