  • 1. Data: 2013-12-22 01:17:32
    Temat: Android - udostepnianie
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    No dobra, mam ten Android

    I chcialbym taka prosta rzecz.

    Udostepnic folder w lanie.

    Taki folder udostepniany, do ktorego sie mozna z Windowsa po SMB
    zalogowac i na ten przyklad synchronizoewac go sobie (juz windziana
    aplikacja).

    HOW-TO?

    Ale nie przez chmure czy inną bzdure.

    I bezpiecznie :] Zebym po zalogowaniu do sieci wifi u kumpla czy w innym
    miejscu nie mial tak, ze wszyscy se wchodza i zioraja.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 2. Data: 2013-12-22 01:53:46
    Temat: Re: Android - udostepnianie
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 22 Dec 2013 01:17:32 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >No dobra, mam ten Android
    >
    >I chcialbym taka prosta rzecz.
    >
    >Udostepnic folder w lanie.

    Nie da rady. Holajza nie bryndzlowana i nei ryksztosuje

  • 3. Data: 2013-12-22 08:41:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 18:53:46 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 22 Dec 2013 01:17:32 +0100, "Mr. Misio"
    >
    > Nie da rady. Holajza nie bryndzlowana i nei ryksztosuje

    Nie mow hop. tam jest linux, tam nie ma rzeczy niemozliwych

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ic
    ecoldapps.sambaserver&hl=pl

    J.

  • 4. Data: 2013-12-22 09:17:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > I bezpiecznie :] Zebym po zalogowaniu do sieci wifi u kumpla czy w innym
    > miejscu nie mial tak, ze wszyscy se wchodza i zioraja.
    przez sambę? Nie wystarczyłoby przez FTP? "FtpSerwer" w wersji na
    androida występuje w dziesiątkach wersji
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-12-22 11:29:00
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Nie mow hop. tam jest linux, tam nie ma rzeczy niemozliwych
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ic
    ecoldapps.sambaserver&hl=pl

    Glupi ja. Nie poszukalem w sklepie :/ Jakos nie moge sie przyzwyczaic,
    ze repozytorium aplikacji nazywa sie sklepem :]

    Chyba jestem anty-konsumentem :]