  • 1. Data: 2010-09-12 10:34:10
    Temat: Golden - szczenięta rodowodowe
    Od: "Golden Fort" <y...@W...gazeta.pl>

    Zapraszamy do naszej hodowli, właśnie szczenięta skonczyły
    20 dni... można już dokonywać rezerwacji...
    pozdrawiam

    Golden Fort - www.goldenlomza.republika.pl

  • 2. Data: 2010-09-12 12:05:37
    Temat: Re: Golden - szczenięta rodowodowe
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-12 10:34, Golden Fort wrote:

    > Zapraszamy do naszej hodowli, właśnie szczenięta skonczyły
    > 20 dni... można już dokonywać rezerwacji...
    > pozdrawiam

    Warto kupic, dopoki jeszcze nie widac ze wyrosna z nich
    doprawdy dorodne niedzwiedzie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-09-12 12:35:34
    Od: " " <y...@N...gazeta.pl>

    jasne, jasne

  • 4. Data: 2010-09-12 12:57:19
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 08:34:10 +0000 (UTC), Golden Fort napisał(a):

    > Zapraszamy do naszej hodowli, właśnie szczenięta skonczyły
    > 20 dni... można już dokonywać rezerwacji...
    > pozdrawiam
    >
    > Golden Fort - www.goldenlomza.republika.pl

    Nie polecam. Psy z dzikiej hodowli, bez badań, papierów, zarobaczone.
    Znajoma kupiła, to po tygodniu szczeniak zdechł. Gdy zadzwoniła do tej
    pożalsięboże "hodowli", to została obrzucona obelgami.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-09-12 13:04:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin elmer radi radisson

    > Warto kupic, dopoki jeszcze nie widac ze wyrosna z nich doprawdy dorodne
    > niedzwiedzie.

    Z mojego wyrósł leopard. Jestem nieco skonsternowany...

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-09-12 13:09:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Sep 2010 12:57:19 +0200 osobnik zwany Przemysław
    Bernat wystukał:

    nie dość, że wywlekasz spamera to jeszcze cytujesz cały spam. Gdzie tu
    logika?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-09-12 13:21:25
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 11:09:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie dość, że wywlekasz spamera to jeszcze cytujesz cały spam. Gdzie tu
    > logika?

    Zacytowałem cztery linie i znak cytowania - kup jakiś tańszy abonament, bo
    chyba złotówkę za znak płacisz, że robisz taka aferę.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2010-09-12 13:36:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 11:09:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie dość, że wywlekasz spamera to jeszcze cytujesz cały spam. Gdzie tu
    > logika?

    a ty co, kolega spamera, że się tak oburzasz na informację o nim?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-09-12 14:13:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Sep 2010 12:36:39 +0100 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > a ty co, kolega spamera, że się tak oburzasz na informację o nim?

    raczej Przemek, bo to on zacytował cały spam

  • 10. Data: 2010-09-12 15:13:11
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
> [...]