  • 1. Data: 2009-12-10 15:22:09
    Temat: Anteny totolotka a C. Polsatat
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Czy antena totolotka może mieć wpływ na odbiór cyfrowego Polsatu.Od czasu
    zamontowania takiego ustroistwa na pobliskim kiosku ciągle mam problemy,
    gdzie z tym iść ,do UKE ?
    jerzyn

  • 2. Data: 2009-12-10 16:34:34
    Temat: Re: Anteny totolotka a C. Polsatat
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy antena totolotka może mieć wpływ na odbiór cyfrowego Polsatu.
    tak

  • 3. Data: 2009-12-10 21:34:47
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    jerzyn wrote:
> [...]
    > zamontowania takiego ustroistwa na pobliskim kiosku ciągle mam problemy,

    terminae lotto pracuja na okolo 459MHz wiec
    teoretycznie nie powinny miec wplywu na polsat
    ale kto wie moze jakis rozbrykany nadajnik sieje
    harmonicznymi

    --
    NoRek

  • 4. Data: 2009-12-11 06:51:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    NoRek pisze:

    > terminae lotto pracuja na okolo 459MHz wiec teoretycznie nie powinny
    > miec wplywu na polsat
    > ale kto wie moze jakis rozbrykany nadajnik sieje harmonicznymi

    ale tam jest spora moc użyta i jeżeli odległość jest niewielka
    może mieć wpływ.
    warto zaobserwować czy problemy są ciągłe czy zaniki impulsowe.
    lottomat nie nadaje ciągłego strumienia.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-12-11 09:10:50
    Od: "D@niel" <d...@...net>

    Dnia 10-gru-09 16:22:09, jerzyn napisawszy:

    > Czy antena totolotka może mieć wpływ na odbiór cyfrowego Polsatu.Od czasu
    > zamontowania takiego ustroistwa na pobliskim kiosku ciągle mam problemy...
    Antena satelitarna jest mocno kierunkowa i raczej nie patrzy na antenę
    lottomatu tylko w niebo. Ponadto zakres częstotliwości dla lottomatów
    to jest coś około 2 GHz, w każdym razie znacznie mniej niż 10-12 GHz
    tv sat. Jeśli jednak jest poważne podejrzenie że zakłóca to
    najprościej poprosić obsługę tego punktu lotto żeby wezwali swój
    serwis od anten celem sprawdzenia czy antena (a dokładniej radio
    podłączone do tej anteny) jest w porządku.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 6. Data: 2009-12-11 10:19:46
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "D@niel" <d...@...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwis od anten celem sprawdzenia czy antena (a dokładniej radio
    > podłączone do tej anteny) jest w porządku.

    Ta radiolinia pracuje na częstotliwości rzędu 495 MHz a UKE odpowiedziało ze
    nie zaimuja się "ochrona " łączności satelitarnej, czyli moje kłopoty z
    Cyfrowym Polsatem maja gdzieś ...
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-12-12 18:33:09
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > ze nie zaimuja się "ochrona " łączności satelitarnej, czyli moje kłopoty z
    a czy po zamknięciu kiosku masz to samo ? wieczorami lub w nocy jeżeli jest
    to samo to raczej szukaj przyczyny gdzie indziej

    Arek.

  • 8. Data: 2009-12-14 08:30:24
    Od: "Ali" <a...@w...pl>

    > Ponadto zakres częstotliwości dla lottomatów
    > to jest coś około 2 GHz,

    he, he, skąd masz takie informacje ? :)

    Ali

  • 9. Data: 2009-12-14 18:39:13
    Od: crazy <c...@g...pl>

    D@niel pisze:
> [...]
    > serwis od anten celem sprawdzenia czy antena (a dokładniej radio
    > podłączone do tej anteny) jest w porządku.

    Należy jeszcze pamiętać o odcinku LNB - tuner, tutaj są już
    częstotliwości 950 - 2150 MHz, przy słabo ekranowanych kablach może "coś
    włazić".

    Jednak problemów szukał bym w instalacji antenowej, może coś przy
    wtyczkach, może konwerter szwankuje...

  • 10. Data: 2009-12-14 19:13:55
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 950 - 2150 MHz, przy słabo ekranowanych kablach może "coś włazić".
    >
    > Jednak problemów szukał bym w instalacji antenowej, może coś przy
    To cenne uwagi , instalacja w sumie nowa ale postaram sie przekonserwowac
    te kable.Dziwne jest to ze UKE nie "chroni" przekazu satelitarnego .