  • 1. Data: 2009-12-10 09:04:23
    Temat: Konwerter sygnału video USB
    Od: Mikun <m...@g...pl>

    Miał ktoś może z czymś takim do czynienia?
    Od dawna przymierzam się, żeby wyczyścić szafę kaset VHS

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091217.p.
    konwerter_sygnalu_usb

  • 2. Data: 2009-12-10 09:37:39
    Temat: Re: Konwerter sygnału video USB
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mikun pisze:
    > Miał ktoś może z czymś takim do czynienia?
    > Od dawna przymierzam się, żeby wyczyścić szafę kaset VHS
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091217.p.
    konwerter_sygnalu_usb

    widziałem jeden i jakość z niego przyzwoita,
    do zgrania materiału z vhs wystarczająca.
    minus, że działa tylko pod windowsem, ale dają
    program.
    na allegro dziś ogladałem nawet po 35 zł

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-12-10 11:00:33
    Od: Mikun <m...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > widziałem jeden i jakość z niego przyzwoita,
    > do zgrania materiału z vhs wystarczająca.
    > minus, że działa tylko pod windowsem, ale dają
    > program.
    > na allegro dziś ogladałem nawet po 35 zł

    A jak to zgrywa, mozna wybrac dowolny kodek? Na przyklad jakis kodek
    bezstratny i pozniej zakodowac juz wg uznania?

  • 4. Data: 2009-12-10 11:15:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mikun pisze:

    > A jak to zgrywa, mozna wybrac dowolny kodek? Na przyklad jakis kodek
    > bezstratny i pozniej zakodowac juz wg uznania?

    pewnie tak, bo sprzedają do monitoringu.
    miałem to kupić ale działa tylko po winshitem