  • 1. Data: 2012-10-27 20:12:01
    Temat: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: a...@g...com

    Hej!

    Okazja bez watpienia - Olek XZ1 za 199 USD!

    http://www.amazon.com/Olympus-Digital-Camera-3-Inch-
    Monitor/dp/B004HO59LK/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UT
    F8&qid=1351361369&sr=1-1&keywords=xz-1

    tylko jak bezbolesnie to dostarczyc do Polski? Mial ktos doswiadczenie z Amazonem?
    Clo, Vat lub inne dodatkowe koszty, warto?

    Adameck

  • 2. Data: 2012-10-27 21:27:13
    Temat: Re: Aparat za pol darmo - tylko, ze z USA :(
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-10-27 20:12, a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > tylko jak bezbolesnie to dostarczyc do Polski? Mial ktos doswiadczenie z Amazonem?
    Clo, Vat lub inne dodatkowe koszty, warto?

    Bezproblemowo. Policzą 13 USD za przesyłkę i VAT taki sam jak w Polsce.
    Przesyłka bardzo sprawna, w razie awarii wymieniają sprzęt bez
    mrugnięcia okiem, ale musisz porozmawiać z panią z Amazona. Przez telefon.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2012-10-27 21:29:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 27 Oct 2012 21:27:13 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Przesyłka bardzo sprawna, w razie awarii wymieniają sprzęt bez
    > mrugnięcia okiem, ale musisz porozmawiać z panią z Amazona. Przez telefon.

    Chat wystarczy.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-10-27 23:15:09
    Od: a...@g...com

    > Bezproblemowo. Policzą 13 USD za przesyłkę i VAT taki sam jak w Polsce.
    >

    > Paweł

    Ok, a jak sprawa naliczania cla, chyba Urzad celny zainteresuje sie wczesniej
    przesylka dla mnie?

    Adameck

  • 5. Data: 2012-10-28 01:53:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >
    > tylko jak bezbolesnie to dostarczyc do Polski?
    > Mial ktos doswiadczenie z Amazonem?
    > Clo, Vat lub inne dodatkowe koszty, warto?

    Czemu to taka straszna okazja?
    Myslisz ze Olek wypuszcza cos nowego przed swietami
    i sprzata magazyny poslugujac sie Amazonem?

  • 6. Data: 2012-10-28 02:30:23
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, October 27, 2012 2:12:02 PM UTC-4, a...@g...com wrote:
> [...]
    >

    > tylko jak bezbolesnie to dostarczyc do Polski? Mial ktos doswiadczenie z Amazonem?
    Clo, Vat lub inne dodatkowe koszty, warto?

    Takie poldarmo, to moga ci zrobic wszedzie, tylko nie wszedzie bedzie tak tanio.
    Ten aparat byl juz sprzedawany przez ta firme, za sporo ponizej 300 dolarow.
    W B&H byl juz za ponizej 230 dolarow, ale podwyzszyli juz cene do prawie 270 dolarow.
    Na gieldach w NJ, mozna kupic nowe za mniej niz 170.
    To zadna okazja za 2 setki.

    Slon

  • 7. Data: 2012-10-28 09:56:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-10-27 23:15, a...@g...com pisze:

    > Ok, a jak sprawa naliczania cla, chyba Urzad celny zainteresuje sie wczesniej
    przesylka dla mnie?

    > Adameck

    W praktyce przesyłka przychodzi w trzy dni bez utrudnień ze strony UC.
    Prawdopodobnie Amazon załatwia wszystkie formalności, choć tego nie
    sprawdzałem.

    P.P.

  • 8. Data: 2012-10-28 19:04:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > W praktyce przesyłka przychodzi w trzy dni bez utrudnień ze strony UC.
    > Prawdopodobnie Amazon załatwia wszystkie formalności, choć tego nie
    > sprawdzałem.

    U mnie ta praktyka bywała różna. Czasem do tygodnia a czasem do 2.
    Jeśli chodzi o podatek i cło to pewnie tak jak w przypadku bhphoto z wątku
    sąsiedniego - mogą doliczyć od razu cło i podatek adekwatnie dla
    odpowiedniego państwa.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2012-10-28 23:32:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Paweł Pawłowicz:

    > W praktyce przesyłka przychodzi w trzy dni bez utrudnień ze strony UC.
    > Prawdopodobnie Amazon załatwia wszystkie formalności, choć tego nie
    > sprawdzałem.

    Ale tego aparatu nie wysyłają do Polski.

  • 10. Data: 2012-10-28 23:33:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > 270 dolarow.
    > Na gieldach w NJ, mozna kupic nowe za mniej niz 170.

    No dobrze, ale on sie nie pyknie z Polski na gielde do Njudzersej, nie?
    Mi sie z Chicago nie oplaca tam 'pyknac' :-)