  • 1. Data: 2012-10-25 19:10:59
    Temat: tak na margiensie...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czemu ludzie wolą głupie fora od normalnych grup dyskusyjnych ;-/

  • 2. Data: 2012-10-25 22:32:59
    Temat: Re: tak na margiensie...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > Czemu ludzie wolą głupie fora od normalnych grup dyskusyjnych ;-/

    Bo jest moderacja i rządzi stado.

  • 3. Data: 2012-10-26 09:14:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.10.2012 19:10, Marek Dyjor pisze:
    > Czemu ludzie wolą głupie fora od normalnych grup dyskusyjnych ;-/

    Bo poprawnie skonfigurować czytnik usenetowy to trudna sztuka dla
    przeciętnego lusera.

  • 4. Data: 2012-10-26 09:31:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > Czemu ludzie wolą głupie fora od normalnych grup dyskusyjnych ;-/

    Pewnie dlatego, że dla nich to normalne fora w przeciwieństwie do głupich
    grup dyskusyjnych ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-10-26 15:59:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    >
    > Pewnie dlatego, że dla nich to normalne fora w przeciwieństwie do
    > głupich grup dyskusyjnych ;-)

    dla mnie zasadniczą upierdliwością jest rozwlekłość formy...

    i brak struktury drzewiastej.

    w dyskusji często pojawiają sie wątki poboczne które też wypada
    przedyskutować i takiego czegoś sie praktycznie nie da uprawiać na forum.

    forum jest koszmarnie linearne, nie przystające do rzeczywistości

  • 6. Data: 2012-10-26 16:40:06
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-10-26 15:59, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > przedyskutować i takiego czegoś sie praktycznie nie da uprawiać na forum.
    >
    > forum jest koszmarnie linearne, nie przystające do rzeczywistości

    Forum też się da wątkować, tylko twórcy/admini muszą chcieć.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2012-10-26 16:48:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mt wrote:

    > Forum też się da wątkować, tylko twórcy/admini muszą chcieć.

    to pokaż mi jednego który tę funkcję implementuje.

  • 8. Data: 2012-10-26 17:16:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-10-26 16:48, Marek Dyjor pisze:
> [...]

    chodzi o to, że wszędzie Cię wypierdalają za pisanie bredni i nie na
    temat.Dlatego fora są be, bo nie możesz bluzgać, pisać niestworzonych
    rzeczy itp.

  • 9. Data: 2012-10-26 17:21:59
    Od: mt <f...@i...pl>

    > to pokaż mi jednego który tę funkcję implementuje.

    Fotograficznych nie znam, bo praktycznie nie bywam, ale chociażby forum
    na trojmiasto.pl.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2012-10-26 18:40:19
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > chodzi o to, że wszędzie Cię wypierdalają za pisanie bredni i nie na
    > temat.Dlatego fora są be, bo nie możesz bluzgać, pisać niestworzonych
    > rzeczy itp.

    Otóż to.
    Na usenecie jest po prostu więcej wolności ;-)
    Wolę taką wolność, nawet czasem kosztem chamstwa albo kretyńskich postów.

    Pozdr.
    www.elipsa.info