    From: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Apel - kupujmy AMD i ATI
    Date: Tue, 14 Apr 2009 21:31:38 +0200

    Radosław Sokół <2...@g...one.pl> napisał:

    [...]
    > ATI/AMD i nVidia *nie powinny* wypuszczać sterowników do
    > Linuksa.
    >
    > Wystarczyłoby, żeby firmy te wypuściły *specyfikację* umoż-
    > liwiającą stworzenie sterowników open source. Bo tylko takie
    > sterowniki będą wystarczająco stabilne i zgodne ze wszyst-
    > kimi nowo wychodzącymi wersjami jądra i Xów.

    Taaa... piękna teoria. AMD wypuściło specyfikację i co? Masz czas czekać
    5 lat aż ktoś zdolny takie sterowniki napisze? I nawet jeśli napisze,
    to pokryje z 80% funkcjonalności? W tym czasie wyjdzie 10 generacji
    nowych kart. A gdy ja chcę niestandardowe tryby, hdmi, pełne wsparcie
    dla OpenGL i sto innych rzeczy, to co wtedy?

    Nie ma czasu czekać, kupując kartę chciałbym mieć sterowniki od razu, to
    źle? Dlatego pod Linuksa kupuję Nvidię i jak na razie nie przejechałem
    się. Mam nadzieję, że do czasu aż dobre sterowniki dla kart AMD
    powstaną... trzymam kciuki ale to jeszcze lata...

    Sterowniki Nvidii naprawdę działają, wszystko czego potrzebuję jest
    obsługiwane, a ostatnio wypuszczają nawet nowe wersje beta co dwa, trzy
    tygodnie. Mowy nie ma abym kupował ATI pod Linuksa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 814915641s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju