  • 11. Data: 2009-04-15 07:33:32
    Temat: Re: Apel - kupujmy AMD i ATI
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Spili pisze:

    > Wspierajmy AMD i ATI.
    > Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.
    >
    > Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)
    > I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
    > górę...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Szczerze popieram. Sam tak robię.

    Kto teraz kupuje Intela i Nvidie kręci na siebie ostrego bata cenowego w
    przyszłości gdy już AMD i ATI wypadną z prawdziwej konkurencji.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 12. Data: 2009-04-15 10:19:42
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    Spili pisze:
    > Hej,
    >
    > Taki mały apel...

    Gdyby wszyscy którzy tu kiedykolwiek napisali coś na tą grupę posłuchało
    Twojego apelu i zrobiło jak sugerujesz, to wynik finansowy dla tych firm
    byłby i tak niższy od promila. Więc nie troluj.

  • 13. Data: 2009-04-15 11:11:31
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Spili" <s...@n...ciacho.pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Taki mały apel...

    Niepotrzebny

    > Wspierajmy AMD i ATI.
    > Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

    Ktoś musi mieć mniejszy. Poza tym Intel i nVidia nie są żadnym sojuszem żeby
    je liczyć razem.

    > Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)
    > I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
    > górę...

    Nie wypadną. Sam Intel chce je utrzymać przy życiu na przykład po to, żeby
    nie mieć problemów z urzędami antymonopolowymi. Kłopoty Microsoftu są dla
    niego wystarczającym ostrzeżeniem.

    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Daj sobie spokój z takimi apelami.

  • 14. Data: 2009-04-15 11:34:29
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Jak ati wypuści stery z ludzką twarzą, tak jak te NVidii
    > pod linuksa, to może wtedy, a teraz, to nie dziękuję.

    A czy te pod Windows maja juz ludzka twarz? Kiedy ok rok temu ogladalem
    Radeona byly problemy z ogladaniem filmow na drugim monitorze oraz
    ustawieniem poprawnego trybu dla rzutnika. Szkoda bo chetnie wparlbym
    konkurencje.

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2009-04-15 18:29:24
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Piotr "Charvel" Majka pisze:

    > Gdyby wszyscy którzy tu kiedykolwiek napisali coś na tą grupę posłuchało
    > Twojego apelu i zrobiło jak sugerujesz, to wynik finansowy dla tych firm
    > byłby i tak niższy od promila. Więc nie troluj.

    Nieprawda. Ludzie którzy czytują i pisują na pl.comp.pecet raczej znają
    się na sprzęcie i są opiniotwórczy, są awangardą rynku. Tacy ludzie sami
    podejmując decyzje o zakupie właśnie AMD pociągają za swoim przykładem
    wiele innych osób.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 16. Data: 2009-04-15 18:58:49
    Od: ant <a...@n...tld>

    STranger wrote:
> [...]
    > się na sprzęcie i są opiniotwórczy, są awangardą rynku. Tacy ludzie sami
    > podejmując decyzje o zakupie właśnie AMD pociągają za swoim przykładem

    Co nie zmienia faktu, ze jesli ktoś chce wesprzeć AMD,
    to powinien założyć odpowiednią fundację, a nie namawiać
    wszystkich, żeby kupowali szrot ;-) Po drugie wątpię,
    żeby ktoś na tej grupie polegał na takim apelu, a nie
    na własnych doświadczeniach.

  • 17. Data: 2009-04-15 19:09:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 20:58:49 +0200, ant napisał(a):

> [...]
    > wszystkich, żeby kupowali szrot ;-) Po drugie wątpię,
    > żeby ktoś na tej grupie polegał na takim apelu, a nie

    Chętnie się dowiem, gdzie ten szrot?

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 18. Data: 2009-04-15 19:26:44
    Od: ant <a...@n...tld>

    Andrzej Libiszewski wrote:
    > Chętnie się dowiem, gdzie ten szrot?

    Hint => ";)"
    A dwa, to najzwyczajniej takie mam doświadczenia przykre,
    nie tylko z Radeonami ale też (patrzac na Twoją stopkę)
    z Gigabytem. Po prostu staram się unikać tego sprzetu, który
    mnie kosztował zbyt wiele czasu i nerwów. Pech może chciał,
    że akurat wypadło m.in. na ATI i Gigabyte w moim przypadku.

  • 19. Data: 2009-04-16 08:52:42
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 11:40:47 +0200, Spili napisał(a):

    > Wspierajmy AMD i ATI.
    > Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

    Jakie obydwie, jakie obydwie? to ta sama firma.

    > Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)

    Jak beda robic dobry sprzet atrakcyjny cenowo, to nie wypadna, rynek obroni
    sie sam.

    > I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
    > górę...

    Czysta demagogia.

    > Właśnie odświeżam swoją konfigurację i inwestuje w Phenoma i Radeona...

    Twoj wybor, Twoje prawo.

    > I ATI i AMD nie są złymi produktami a te klika klatek mniej w grze... :)
    > To zupełnie nieważne czy mamy w grze 90 FPS czy 100 FPS...

    Przeciez nikt nie mowi ze sa zle.

    > Tak więc...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Kieszen to nie wszystko. Obecnie wciaz mam AMD/ATI ale procesor na pewno
    zmienie na intelowski. Choc pewnie Core2, bo nehalem poza zasiegiem cenowym
    niestety.

    --
    Mark

  • 20. Data: 2009-04-17 10:15:25
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    STranger pisze:

    > Nieprawda. Ludzie którzy czytują i pisują na pl.comp.pecet raczej znają
    > się na sprzęcie i są opiniotwórczy, są awangardą rynku.

    BUAHAHAHA.