  • 11. Data: 2010-02-14 13:34:07
    Temat: Re: Aplikacja pod Win32/Linux i <-> zdalna baza lub PHP API. Jakchronicpolaczenie przed podmiana danych?
    Od: proglem <c...@s...net>

    "lolo" rozwiązał/a/o:

    > maksima musiałby znać lub wytestować np. kosztem tworzenia kolejnych
    > kont/ich autoryzacji/banowania itd.
    >
    > kto mówi o super automatyce? dane mogą podlegać weryfikacji
    > niekoniecznie w momencie aktualizacji - można je cyklicznie obrabiać
    > statystycznie, wyłapywać anomalie, sprawdzać, uszczegóławiać kryteria
    > odrzuceń nie ujawniając metodologii kontroli (przez wstawienie w sztywny
    > automat) - google nie mówi dlaczego nisko indeksuje/banuje ani nie
    > podaje pozycji zaraz po dodaniu adresu
    toż właśnie o tym piszę, że zastosowawszy jakąkolwiek metodę statys-
    tycznego blokowania-- zablokuje się użytkownika, jeśli nie będzie ona
    ściśle ograniczona do formy, a nie do treści.
    przyjmując model zachowań (nawet dość szeroki), ograniczy się dowol-
    ność użytkownika (tzw. równanie do dołu). w efekcie każdy kto zachowa
    się inaczej będzie tępiony przez automat, a robot nie musi być aż tak
    blisko maksimów, ale tylko wykorzysta ciut wyższe współczynniki niż inni
    pospolici użytkownicy i wygra to co będzie do wygrania. robot wcale
    nie musiałby nawet raz przekroczyć dozwolonych granic i osiągnąć cel
    przy pomocy adaptacji do bieżących warunków. pisząc o maksimach miałem
    na myśli zmierzanie do nich, a nie niepotrzebne ich sprawdzanie przez
    robota.
    jeśli coś w założeniach --tylko wyraźnie zapisanych-- zmierza do cze-
    goś wręcz przeciwnego: do nie osiągnięcia celu, lecz do ograniczania
    użytkowników bez szkody dla adaptacyjnych robotów, to jak miałoby
    w tym przypadku pomagać? jeśli to nie potrafi pomóc, to może lepiej
    zmienić założenia? nie znam rozwiązania problemu, ale to przedstawione
    przez ciebie jest --jak dotychczas zauważyłem-- dość popularne i rzeczywi-
    ście działa jak opisałem-- blokuje użytkowników. oczywiście-- gdy zas-
    tosowane w obszarze treści, a nie formy transmisji.
    --
    qo |) CPL: cs[0..1] (ss[0..1]) p lvl of curr code!
    _x/ , RPL: seg_sel[0..1] privilege lvl of seg_sel!
    ,__ -- __ -- DPL: 2._word_of_seg_desc[13..14]:`f seg_desc ,