  • 11. Data: 2014-09-20 18:40:14
    Temat: Re: Apple Wave :)
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 18:30, Pszemol wrote:
    > "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > No dokładnie.
    > Wąska specjalizacja i wiedza tylko o tym co Cię interesuje.
    > Rzadko się zdarza dziś jakiś wszechstronnie oświecony DaVinci :-)

    No dobrze ale czy trzeba byc komputerowym/smartfonowym geekiem, zeby
    zdrowy rozsadek podpowiedzial, ze aktualizacja oprogramowania nie moze
    spowodowac, ze telefon stanie sie wodoszczelny czy
    mikrofalowkowo-odporny? Jakos te osoby dotarly do infografiki
    prezentujacej nowe ficzery, zanim podjely te ryzykowne dzialania nie
    mogly rzucic okiem na strone Apple'a czy w opisie systemu faktycznie
    stoi taka nowa funkcja?
    Gdyby znalezli grafike z opisem mowiacym, ze po aktualizacji softu w
    nowych Oplach samochod staje sie odporny na stluczki do 50km/h tez by w
    to uwierzyly...i przetestowaly?
    Jakis statystyczny procent pewnie tak ;]

  • 12. Data: 2014-09-20 18:41:12
    Od: K <...@...c>

    On 20/09/2014 17:30, Pszemol wrote:

    > No dokładnie.
    > Wąska specjalizacja i wiedza tylko o tym co Cię interesuje.
    > Rzadko się zdarza dziś jakiś wszechstronnie oświecony DaVinci :-)

    wloz telefon do kuchenki, albo zanurz go w wodzie i tak sobie to potem
    tlumacz.

  • 13. Data: 2014-09-20 19:15:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 20 Sep 2014 11:30:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >No dokładnie.
    >Wąska specjalizacja i wiedza tylko o tym co Cię interesuje.
    >Rzadko się zdarza dziś jakiś wszechstronnie oświecony DaVinci :-)

    Znajomy doktor nauk medycznych narzekal ostatnio ze klimatyzacja
    pzrestala mu dzialac i bedzie musial wezwac specjaliste.

    Przrprowadzilem sledztwo. Okazalo sie ze przestala dzialac jak
    zmienil filtr. Zajrzalem do filtra. Rzeczywiscie, byl nowy filtr
    wlozony. W CELOFANOWYM OPAKOWANIU

    A.L.

  • 14. Data: 2014-09-20 19:23:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > No dobrze ale czy trzeba byc komputerowym/smartfonowym geekiem, zeby
    > zdrowy rozsadek podpowiedzial, ze aktualizacja oprogramowania nie moze
    > spowodowac, ze telefon stanie sie wodoszczelny czy mikrofalowkowo-odporny?

    No dla nas nie jest to logiczne, ale właśnie jak ktoś się nie zna
    to różnica pomiędzy software i hardware jest często dla niego
    rozmazana...
    Zresztą na upartego można sobie wyobrazić coś, co było już
    w hardware ale nie działało dobrze, zostało wyłączone, potem
    dopracowane w iOS8 i włączone :-)))

    > Jakos te osoby dotarly do infografiki prezentujacej nowe ficzery, zanim
    > podjely te ryzykowne dzialania nie mogly rzucic okiem na strone Apple'a
    > czy w opisie systemu faktycznie stoi taka nowa funkcja?

    Dotrzeć do infografiki to żadna sztuka, jak Ci ją ktoś podlinkował na fb.

    > Gdyby znalezli grafike z opisem mowiacym, ze po aktualizacji softu w
    > nowych Oplach samochod staje sie odporny na stluczki do 50km/h
    > tez by w to uwierzyly...i przetestowaly?
    > Jakis statystyczny procent pewnie tak ;]

    Poza tym, smartfone a więc elektronika/elektryka jest jednak dużo
    bardziej "magiczna" dla laików niż mechanika.

  • 15. Data: 2014-09-20 19:23:58
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Przrprowadzilem sledztwo. Okazalo sie ze przestala dzialac jak
    > zmienil filtr. Zajrzalem do filtra. Rzeczywiscie, byl nowy filtr

    Slyszalem podobna opowiesc z zupka chinska w roli glownej ale
    traktowalem to jedynie jako urban legend. Moze jednak byla prawdziwa.

  • 16. Data: 2014-09-20 19:25:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Przrprowadzilem sledztwo. Okazalo sie ze przestala dzialac jak
    > zmienil filtr. Zajrzalem do filtra. Rzeczywiscie, byl nowy filtr

    :-)) i całkiem w to wierzę.
    Przecież nawet na tej grupie pojawiały się głosy, że skoro smartfone
    przyszedł zapakowany w folijkę to trzeba go z tą folijką na ekranie
    używać bo widocznie tak chciał producent.
    Filtr do klimy też pewnie ze sklepu przyszedł zapakowany w folijkę.

  • 17. Data: 2014-09-20 19:27:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 19:25, Pszemol wrote:
> [...]
    > używać bo widocznie tak chciał producent.
    > Filtr do klimy też pewnie ze sklepu przyszedł zapakowany w folijkę.

    No nie gadaj, ze zerwalbys taka folie ze zintegrowanym e-inkiem:
    http://allegro.pl/lg-g2-mini-d620r-3-kolory-24m-ce-m
    obile4u-gsm-i4591759089.html

  • 18. Data: 2014-09-20 19:50:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > No nie gadaj, ze zerwalbys taka folie ze zintegrowanym e-inkiem:
    > http://allegro.pl/lg-g2-mini-d620r-3-kolory-24m-ce-m
    obile4u-gsm-i4591759089.html

    :-)

    Niestety nie wszyscy producenci pofatygowali się, aby folię zadrukować
    czymś, co dałoby nierozgarniętemu użytkownikowi pomysł jej zdjęcia...
    I znalazło się na tej grupie paru inteligentnych inaczej co uznali że skoro
    przyszedł zafolijkowany to znaczy tak go producent kazał używać...
    Coś jak te stare telewizory z dużą nalepką Sony-Trinitron w rogu,
    niezdjętej aby "nie zepsuć" telewizora... :-)

  • 19. Data: 2014-09-20 21:25:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 20 Sep 2014 12:25:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >używać bo widocznie tak chciał producent.
    >Filtr do klimy też pewnie ze sklepu przyszedł zapakowany w folijkę.

    Byl zapakowany w folijke. Celofan wlasnie, bardzo cienki.

    Rozmawialem ze spzredawca w Home Depot jak kupowalem filtr dla siebie.
    Powiedzial ze sporo ludzi przychodzi z reklamacjami ze "filtr
    niedobry, bo slabo ciagnie". I przynosza filtr w celofanie

    Zreszta, co tu duzo gadac... Na kubku kawy napisane jest ze goraca, na
    opakowaniu widelca zeby nie wkladac do oka, a na tubie z pasta do
    zebow zeby nie jesc. Elektryczny podgrzewacz do kubka z kawa, taka
    mala plytka, ma ze 20 stron instrukcji. Glownie na temat czego nie
    mozna z ta plytka robic. Siadac na niej, na przyklad.

    A.L.

  • 20. Data: 2014-09-20 21:37:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > Powiedzial ze sporo ludzi przychodzi z reklamacjami ze "filtr
    > niedobry, bo slabo ciagnie". I przynosza filtr w celofanie

    Może go tam do torebki spowrotem włożyli? ;-)

> [...]
    > mala plytka, ma ze 20 stron instrukcji. Glownie na temat czego nie
    > mozna z ta plytka robic. Siadac na niej, na przyklad.

    No ale ustaliliśmy to już, że nie pisze się takich rzeczy bo ludzie
    tam są głupsi niż gdzie indziej tylko dlatego, ze prawnicy bardziej
    pazerni niż gdzie indziej.