  • 1. Data: 2014-09-13 18:24:39
    Temat: Archiwalne ceny nowych samochodów
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Może są gdzieś dane w necie ile kosztowały nowe samochody np 1998r?

    Konkretnie ile kosztowała podstawowa wersja OKTAWI 1998r?

    pytam tak z ciekaawości bo w 1998 kupiłem fiata za 38tys który obecnie
    gryzie ziemię a gdybym kupił skodę to jeszcze bym nią jeździł :P

  • 2. Data: 2014-09-13 19:22:06
    Temat: Re: Archiwalne ceny nowych samochodów
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-13 o 18:24, fifak pisze:
    > Może są gdzieś dane w necie ile kosztowały nowe samochody np 1998r?
    >
    > Konkretnie ile kosztowała podstawowa wersja OKTAWI 1998r?
    W kwietniu 1998 "wypasiona" wersja Octavii 1,6 GLX kosztowała 44774 zł u
    Śliwki w Katowicach. To pamiętam i nawet mam gdzie fakturę. Golas był
    tańszy o jakieś 8-10 tys.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-09-13 20:17:25
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-13 19:22, Jacek pisze:

    > W kwietniu 1998 "wypasiona" wersja Octavii 1,6 GLX kosztowała 44774 zł u
    > Śliwki w Katowicach. To pamiętam i nawet mam gdzie fakturę. Golas był
    > tańszy o jakieś 8-10 tys.
    > Jacek

    w 2001 1,9tdi 110KM elegance (odpowiednik slx, wersja prawie
    najbogatsza- oprócz L&K) kosztował ok. 70.000zł

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-09-13 20:51:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.09.2014 18:24, fifak pisze:
> [...]
    >
    > pytam tak z ciekaawości bo w 1998 kupiłem fiata za 38tys który obecnie
    > gryzie ziemię a gdybym kupił skodę to jeszcze bym nią jeździł :P
    Gdybyś kupił raz na 7 lat siedmiolatka, teraz byś jeździł starym autem,
    ale sumarycznie wydałbyś na auta 50% ceny. strzelam z tym 50%, ale tak
    już jest w tym "biznesie". Samochód ma spełniać potrzeby a nie być
    inwestycją

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-09-14 00:15:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

> [...]
    > jest w tym "biznesie". Samochód ma spełniać potrzeby a nie być inwestycją

    Na auta wydałbyś 50% ceny przy zakupie, a co z serwisem 7-14 latka?

  • 6. Data: 2014-09-14 08:36:35
    Od: fifak <f...@o...pl>

    po pierwsze odwieczny problem z zakupem tego 7 latka w stanie jaki mnie
    interesuje, bo raczej nikt nie sprzedaje dobrego samochodu albo jak
    sprzedaje to w rodzinie/znajomych, a kupowanie od niemca który płakał
    jak sprzedawał to nie dla mnie

    po drugie mało jeżdżę i przy niewielkich przebiegach przez te 7 lat o
    których mówisz auto jest jak nowe co mnie cieszy P:) bo wsiadam do
    pachnącego nowością pojazdu

    konkretnie kalkulując:
    dzisiaj kupuję tanią używaną oktawię 7 letnią:
    powiedzmy 23tys/zł

    dzisiaj kupuję nową oktawię podstawową:
    powiedzmy 53tys/zł

    ja jestem zdania że używane to tak ale na góra 2 lata, jak ktoś planuje
    minimalnie 10 letnią eksploatację to nowe

  • 7. Data: 2014-09-14 08:42:26
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 14 Sep 2014, fifak wrote:

> [...]
    >

    > ja jestem zdania że używane to tak ale na góra 2 lata, jak ktoś planuje
    > minimalnie 10 letnią eksploatację to nowe

    Za to kupując TDI kupujesz szacunek, a jakie nowe TDI kupisz za 53 kPLN?
    Ok, rzucając taką kasę na stół w salonie Pan w garniturze będzie w stanie
    zaoferować Ci lodzika (to też szacunek), ale czy przez 10 lat będziesz
    jeździć z naklejką: "kupiłem nowe"?

  • 8. Data: 2014-09-14 09:20:17
    Od: fifak <f...@o...pl>

> [...]
    > stanie zaoferować Ci lodzika (to też szacunek), ale czy przez 10 lat
    > będziesz jeździć z naklejką: "kupiłem nowe"?

    nie bardzo rozumiem o czym piszesz, TDI nie kupuje bo mi nie jest
    potrzebne, to jest dla osób robiących duże przebiegi
    chyba że ironizujesz do ludzi którzy kupują używane TDI dla TDI :P

    znajomy sprzedaje oktawię kupował ją w salonie I właściciel tdi 170KM 4
    letnią przebieg 200tys oryginał kupowana w salonie i bynajmniej nie chce
    takiego samochodu nawet za 30tys

  • 9. Data: 2014-09-14 10:20:03
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-14 09:20, fifak pisze:

    > znajomy sprzedaje oktawię kupował ją w salonie I właściciel tdi 170KM 4
    > letnią przebieg 200tys oryginał kupowana w salonie i bynajmniej nie chce
    > takiego samochodu nawet za 30tys

    dlaczego?

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-09-14 11:13:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 08:42:26 +0200, Rafal Jankowski napisał(a):

    > a to kupując TDI kupujesz szacunek

    Ja pierdole...

    Wpadlem pod biurko. Internet trafil pod strzechy!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl