  • 1. Data: 2010-09-29 23:52:00
    Temat: Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Na początku przepraszam za cross-posta.

    Kilka dni temu sąsiadkę, starszą panią, odwiedził kuzyn z Erfurtu. Gość -
    pan po sześćdziesiątce - przyjechał do Krakowa na serwis ciała w
    swoszowickim uzdrowisku.
    Niestety po serii zabiegow i późniejszych badaniach okazało się, że nie może
    w najbliższym czasie spędzić kilku godzin za kółkiem i odpadła droga
    powrotna do Niemiec w roli kierowcy samochodu.
    Ponieważ Hardtmuth jest właścicielem piekarni i musi doglądać swojej
    trzódki, poprosił mnie, bym zaopiekował się do grudnia jego samochodem (co
    roku przed świętami jeździmy z żoną i znajomymi na tydzień do Erfurtu na
    słynny targ świąteczny na "Domplacu" i tamtejsze "bratwursty" - mógłbym auto
    przy okazji odstawić). Oczywiście nie mogłem starszemu panu odmówić i w ten
    sposób na dwa miesiące stałem się posiadaczem tego sympatycznego wozidełka.
    Hardtmuth zasugerował, bym czuł się za kierownicą jak u siebie. Dlatego w
    ramach testów przejechałem się kilka razy po Krakowie, do tego wybrałem się
    na małą przejażdżkę autostradą do Katowic. No i niestety po ostatnim
    wyjeździe wyniknął problem :(
    Po przejechaniu dwustu z małym hakiem kilometrów kilometrów okazało się, że
    spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę ponad
    dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie zaszkodzi
    mu trasa trzy razy dłuższa?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-09-29 23:55:48
    Temat: Re: Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    Pinokio jak kłamał to też mu się wydłużał...

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 3. Data: 2010-09-30 00:05:48
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    art_noise napisał:
    > Pinokio jak kłamał to też mu się wydłużał...

    Przyjdź na pl.pregierz, jak jesteś taki chojrak.
    Pytaj o Koziołka.

  • 4. Data: 2010-09-30 00:15:54
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-09-29 23:52, Koziołek pisze:

    [cut]

    DB7 to samochod dla panow po 60.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 5. Data: 2010-09-30 00:39:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-30 00:05, Koziołek pisze:

    > Przyjdź na pl.pregierz, jak jesteś taki chojrak.
    > Pytaj o Koziołka.

    Ale tu jest pms. Tu trollować to jak pić - trzeba umić. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-09-30 00:50:23
    Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info>

    Dnia 29-09-2010 o 23:52:00 Koziołek <d...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > że spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
    > ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

    No nie wiem, Bond zawsze niszczysz swoje samochody dużo szybciej. A i tak
    popatrz jak często musieli zmieniać aktora!

    --
    Jarosław K. Grzyb
    www.testmed.info

  • 7. Data: 2010-09-30 02:02:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 23:52:00 +0200, Koziołek napisał(a):

> [...]
    > dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie zaszkodzi

    Za wolno jechałeś - trasę dwustu z hakiem kilometrów powinieneś przebyć w
    czasie krótszym niż miesiąc. Miesiąc za kółkiem to jednak bardzo długo dla
    penisa, a zatrzymywać się i korzystać z przydrożnych znajomości nie radzę -
    też mogą się okazać zgubne dla niego :-)

  • 8. Data: 2010-09-30 07:22:31
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
    > ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

    Kup se kołowrotek to będziesz zwijał. Potem może się przydac jako wędka (ale
    tylko w zwodzie) lub linka do holowania

  • 9. Data: 2010-09-30 12:12:38
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Ale tu jest pms. Tu trollować to jak pić - _trzeba_ umić. :P

    ...czeba umić ;)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 10. Data: 2010-09-30 12:14:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-29 23:52, Koziołek pisze:
> [...]

    > że spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
    > ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

    Masz niekompatybilną bieliznę, radzę szybko zmienić, nim dojdzie do
    tragedii :)

    > Z harcerskim pozdrowieniem,

    "Czym konia!"