    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Atramentówka wielofunkcyjna z CISS
    Date: Sat, 1 Oct 2016 06:36:19 +0200

    Kończy mi się 4 letni Brother i czas kupić coś nowego. Czytam teraz o
    systemach ciągłego zasilania atramentem i o "wiecznych kartridżach".
    Czy pomożecie w wyborze drukarki wielofunkcyjnej, która będzie korzystać
    z tego dobrodziejstwa i nie zrujnuje mi budżetu?
    Założenia:
    drukowanie dom i małe biuro
    Wi-Fi
    druk głównie dokumentów, często jakieś kolorowe wykresy, rzadko zdjęcia
    (zdjęcia nie muszą być cudownej jakości)
    skaner
    podajnik ADR niepotrzebny
    dupleks automatyczny bardzo chętnie, ale mogę bez tego przeżyć.

    Czy mam się skupić na urządzeniach, które fabrycznie mają CISS, czy brać
    jakieś inne i dokupić potem przystawkę np. taką?:
    https://atramentowka.com/CISS-Brother-DCP-J105

    Budżet na to mam do 1000 zł.

    Jacek