  • 1. Data: 2013-01-20 00:48:03
    Temat: Jak wjechać na lotnisko ? Krk
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Pojechałem się poślizgać na lotnisko bo z forum BMW wiem że
    podobno nie potrafię jeździć i auto jest dobre a do wożenia
    rowerów renault (najlepiej van) lepsze ;) a tu wszędzie
    pozastawiane.

    jak się dostać na ten odcinek ? wszystko poblokowali
    http://goo.gl/maps/pZ1T3

    bo ten drugi po 2giej stronie drogi nierówny i nie wiem
    czy zawieszenia zaraz nie rozwalę

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-01-20 12:13:00
    Temat: Re: Jak wjechać na lotnisko ? Krk
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 Jan 2013 00:48:03 +0100, _Michał <m...@g...pl> wrote:

    >Pojechałem się poślizgać na lotnisko bo z forum BMW wiem że
    >podobno nie potrafię jeździć i auto jest dobre

    To, że jeździć nie umiesz, to może i prawda. Ale ciekaw jestem skąd
    spece z forum BMW wiedzą, że Twój strucel jest dobry?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-01-20 12:50:42
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > jak się dostać na ten odcinek ?

    normalnie. gaz do dechy, rozpedzasz sie do 150 i rura na pelnej pizdzie.
    czyli tak jak zwykle to robisz.

  • 4. Data: 2013-01-20 12:51:46
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > To, że jeździć nie umiesz, to może i prawda. Ale ciekaw jestem skąd
    > spece z forum BMW wiedzą, że Twój strucel jest dobry?

    bo to pewnie ci sami spece co na bezwypadkowe.net (czy jakos tak)

  • 5. Data: 2013-01-20 17:49:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 00:48:03 +0100, _Michał napisał(a):

    > Pojechałem się poślizgać na lotnisko bo z forum BMW wiem że
    > podobno nie potrafię jeździć i auto jest dobre a do wożenia
    > rowerów renault (najlepiej van) lepsze ;) a tu wszędzie
    > pozastawiane.

    Okoliczni mieszkańcy pewnie narzekali że młodzież w tuningowanych BMW się
    spotyka ścigać i że klekot jest nie do zniesienia :-)

  • 6. Data: 2013-01-20 21:17:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20.01.2013 12:50, chwdp pisze:

    > normalnie. gaz do dechy, rozpedzasz sie do 150 i rura na pelnej pizdzie.
    > czyli tak jak zwykle to robisz.

    co to "jest rura na pelnej pizdzie"?

  • 7. Data: 2013-01-20 21:54:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.01.2013 00:48, _Michał wrote:
> [...]
    >
    > jak się dostać na ten odcinek ? wszystko poblokowali
    > http://goo.gl/maps/pZ1T3
    >
    > bo ten drugi po 2giej stronie drogi nierówny i nie wiem

    Znajac twoje zapedy to moze uda ci sie przedrzec od strony akademikow
    PK. Po drugiej stronie (na wschodnim pasie) ZTCP buduja osiedle i moze
    nie byc ciekawie.

  • 8. Data: 2013-01-20 22:14:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-20 21:17:19 +0100, K <...@...c> said:

    > co to "jest rura na pelnej pizdzie"?

    Szybko.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2013-01-22 02:07:25
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/20/2013 10:14 PM, Bydlę wrote:

    > Szybko.

    Ja tym nie jeżdżę szybko bo się boje

  • 10. Data: 2013-01-22 02:08:15
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/20/2013 9:54 PM, neoniusz wrote:

    > Znajac twoje zapedy to moze uda ci sie przedrzec od strony akademikow
    > PK. Po drugiej stronie (na wschodnim pasie) ZTCP buduja osiedle i moze
    > nie byc ciekawie.

    zobaczę :)