  • 1. Data: 2013-10-04 23:22:28
    Temat: Audio-voodoo
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Tydzień przy głośnikach laptopowych. Ze słuchawkami, mimo że studyjne,
    jest niewygodnie. Powrót do domu i dwa głośniki wyprodukowane dla Sony,
    nominalnie 80 WRMS. I JEST KOSMOS! Tak że nie chcę żadnych głośników do
    peceta. Sytuację ratuje raczej tylko podłączenie go do jakiegoś
    przyzwoitego zestawu stereo.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2013-10-05 11:31:30
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ratuje raczej tylko podłączenie go do jakiegoś przyzwoitego zestawu stereo.

    Gdzie tu voodoo ?

  • 3. Data: 2013-10-05 12:11:17
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 11:31, saskatchewan pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:524f3192$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
    >>

    > Gdzie tu voodoo ?

    No bo niektórzy wychwalają jakieś głośniczki czy to creative, czy
    logitecha. A to wszystko można sobie wsadzić dość głęboko. Nic nie
    pobije prawdziwych głośników.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2013-10-05 12:19:07
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >No bo niektórzy wychwalają jakieś głośniczki czy to creative, czy
    >logitecha. A to wszystko można sobie wsadzić dość głęboko. Nic nie pobije

    Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A to
    tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś w
    portki :P

  • 5. Data: 2013-10-05 13:14:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > No bo niektórzy wychwalają jakieś głośniczki czy to creative, czy
    > logitecha. A to wszystko można sobie wsadzić dość głęboko. Nic nie
    > pobije prawdziwych głośników.

    ...podlaczonych do wbudowanej analogowej karty dzwiekowej laptopa

    Troche masz racji, troche nie. JA mam komputerowe 2+1 z certyfikatem THX
    i tez nie slyszalem roznicy az nie kupilem karty dzwiekowej do PC, bez
    szalenstw jakis Creative z sredniej polki. Roznica byla kolosalna. Do
    laptopa dokupilem zewnetrzna karte, ale to do innych celow, do
    puszczania dzwieku na mikser/glosniki estradowe.

    Troche wiec nie masz racji. Wszystko zalezy od tego ile wydales na
    "Zestaw do muzyki". Jak jedziesz na budowanej karcie i masz
    profi-sluchawki to co z tego? Kup profi karte, podlacz profi sluchaki -
    poczujesz roznice.

  • 6. Data: 2013-10-05 13:19:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

> [...]
    >

    > Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A
    > to tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś

    Ogolnie to tez co to za porownywanie, glosniki nawet do 1000 zł
    komputerowe musza byc podpiete do dobrej karty dzwiekowej. No to
    powiedzmy, ze zestaw calosci kosztuje 1500.

    No i jak to porownac to do zestawi stereo za 1500 ;)

    Bo co to za porownanie wbudowanej w lap karty i sluchawek do zestawu
    stereo hi-fi?

    Zanabylem niedawno stary, uzywany zestaw - ampli i glosniki, uzywane, za
    300. Podlaczone do CD - daja piekny dzwiek w porownaniu do dowolnych
    glosniczkow komputerowych za 300. No ale nie bez powodu - jednak
    kilkukilogramowy ampli i wieksze glosniki kilkupasmowe to sprzet
    dedykowany pod muze. Dzwiek jest po prostu inny, pelniejszy, bo caly
    sprzet tylko tym sie zajmuje - brzmieniem.

  • 7. Data: 2013-10-05 13:27:45
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 13:14, Mr. Misio pisze:
> [...]
    > "Zestaw do muzyki". Jak jedziesz na budowanej karcie i masz
    > profi-sluchawki to co z tego? Kup profi karte, podlacz profi sluchaki -

    W domu mam zewnętrzną kartę 5.1 Toshiba (ale wnętrzności to jakiś
    Creative), choć do niej mam podpięte stereo. W każdym razie nie sądzę,
    by akurat karta grała tu jakąś szczególną rolę. Zewnętrzne też nie są
    lampowymi. Ale dźwięk jest po prostu bajką, a z głośniczków czy
    słuchawek - tylko dobry.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2013-10-05 13:54:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >musza byc podpiete do dobrej karty dzwiekowej. No to powiedzmy, ze zestaw

    A po co dodatkowa karta. Podpinasz cyfrowym kablem albo światłowodem a
    resztę roboty robi Logitech :)

  • 9. Data: 2013-10-05 13:58:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > "Zestaw do muzyki". Jak jedziesz na budowanej karcie i masz
    > profi-sluchawki to co z tego?

    Łóhój i profi sluchawki, wez sie puknij. Pewnie sa po prostu srebrne.

  • 10. Data: 2013-10-05 14:02:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > profi-sluchawki to co z tego?

    >Łóhój i profi sluchawki, wez sie puknij. Pewnie sa po prostu srebrne.

    10/10 :)