  • 1. Data: 2013-10-04 16:38:18
    Temat: ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Cześć,

    Laptop jest. Przyzwoity nawet w stanie. Problem miał z zasilaczem -
    praktycznie ułamany kabel zasilający przy samej wtyczce (mam fotki - ktoś
    chce obejrzeć?). Zasilacz zanabyty nowy, zamiennik - to fakt - kupiony w
    sklepie WGK (JoteR - nie na Allegro :P). Podjechałem do domu, podpinam lapa
    - nie świeci nawet kontrolką ładowania. Zasilacz ma problem (nie mam innego
    ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

    [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
    [ disable it. (Max Payne) ]

  • 2. Data: 2013-10-04 17:06:48
    Temat: Re: ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-04 16:38:18 niejaki Przemysław Ryk napisał:
> [...]
    > - nie świeci nawet kontrolką ładowania. Zasilacz ma problem (nie mam innego
    > ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

    stawiam na zasilacz

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2013-10-04 18:45:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Oct 2013 17:06:48 +0200, p0li napisał(a):

    > stawiam na zasilacz

    Zasilacz nowy akurat. :-/

    [ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone ]
    [ możliwości regeneracyjne. (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2013-10-04 18:45:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-04 16:38, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    > - nie świeci nawet kontrolką ładowania. Zasilacz ma problem (nie mam innego
    > ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

    Zasilacz lub laptop padł.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-10-04 19:01:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Zasilacz nowy akurat. :-/

    No i? Zmierz miernikiem.

  • 6. Data: 2013-10-04 19:29:25
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-10-04 18:45, Przemysław Ryk pisze:

    > Zasilacz nowy akurat. :-/

    Nowe też padają :( przypadkiem gniazdo zasilania nie jest luźne ?

  • 7. Data: 2013-10-04 19:53:20
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 04.10.2013 o 16:38 Przemysław Ryk <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > innego
    > ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

    Jeżeli zasilacz sprawny, to po co kupować jakiś zamiennik? Nie lepiej
    wymienić
    sam kabel? Za kilkanaście złotych na Allegro, a jeżeli masz alergię tak jak
    JoteR to chociażby tu:

    http://www.nrc.com.pl/?pn=DC-IBM80X55&name=Przew%F3d
    -kabel-DC-do-zasilacza-IBM-wtyk-8.0x5.5&sess_id=d57e
    ba038327b624895cc88acf52ed5d

    No chyba, że będziesz miał alergię również na lutownicę :)

    --
    WiesłaW

  • 8. Data: 2013-10-04 20:00:37
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-04 18:45:01 niejaki Przemysław Ryk napisał:

    > Zasilacz nowy akurat. :-/

    ale nie oryginał- niektóre lapki mają problemy z zamiennikami

  • 9. Data: 2013-10-04 23:11:33
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Zasilacz lub laptop padł.

    No kurde! Genialne!