  • 51. Data: 2021-01-03 22:37:39
    Temat: Re: [OT] Audio w domu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 22:10, Kaczin wrote:
    > Wskaż ten fragment(y).

    "[...]Different sets of personality traits were relevant for the two
    types of errors. More extraverted people were likely to overlook written
    errors that would cause introverted people to judge the person who makes
    such errors more negatively. Less agreeable people were more sensitive
    to grammos, while more conscientious and less open people were sensitive
    to typos.[...]

    Sekcja Discussion.

    > Mam rozumieć, że jesteś człowiekiem ulicy?

    Jestem człowiekiem który może używać słów uznanych za mało precyzyjne
    naukowo, które paść nie mogą w pracy naukowej. Dla wzmocnienia efektu, a
    czasem dla redukcji zapisu.

    > PLOS One to jedno z bardziej szmatławych wydawnictw, są gorsze, ale...

    Tak, to nie jest wydawnictwo najwyższych lotów. Cała zabawność sytuacji
    polega na tym, że mało kto się do tego artykułu przyczepił
    merytorycznie. Mniej więcej właśnie w takim kierunku to idzie: bo
    opublikowali w takim a taki miejscu. Ktoś marudzi, że złe badania
    zrobili? Są głosy, że PLOS idzie w kierunku w którym za chwile polecą
    inni. Czyli "otwartość + recenzje".

    "Pańskie tezy są nic nie warte, bo jesteś Pan z Zagłąbia". To cytat
    jakim uraczono znajomego na pewnym panelu dyskusyjnym kiedy zabrakło
    argumentacji. Ta sama skala absurdu.

    > No i...?
    > "Research suggests certain people judge others based on email typos and
    > grammos." - zbyt odkrywcze to nie jest.

    Nie jest. Ludzie wiedzą to od dawna. Ale teraz maja pewność. Tak samo
    jak dowód na to że modlitwa nie działa. Wiedzieliśmy to od dawna, ale w
    końcu też przebadaliśmy naukowo. Owszem, nie działa, teraz mamy podstawy
    by tak twierdzić oficjalnie w dowolnej dyskusji, powołując się na konkrety.

    > Ale jest też cenna (dla ciebie) rada:
    > On a personal level, the results of this study suggest that it may be a
    > good idea to watch your grammar and spelling when sending out email.

    I robie to od dziesięcioleci. Choć trafia się czasem, że z lenistwa,
    pośpiechu bądź przysypiania tego nie zrobie. No i wtedy pojawia się paru
    dupków, zawsze gotowych dać po mordzie w słusznej sprawie. No ale to
    usenet, trzeba być twardym, w końcu i tak wyłączą za chwile ostatni
    serwer, wiec choć na koniec trzeba sobie dać po mordzie w gronie tych
    kilku świrów, do których się przecież zaliczam.

  • 52. Data: 2021-01-04 00:14:19
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 22:37, heby pisze:

    Dobrze, odpowiadaj bez wycinania mojego kontekstu.
    Jeden kurski w tym kraju wystarczy.

    --
    Kaczin

  • 53. Data: 2021-01-04 07:32:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/01/2021 00:14, Kaczin wrote:
    > Dobrze, odpowiadaj bez wycinania mojego kontekstu.

    Po to jest drzewo, a nie płaska lista, aby ten kontekst odtworzyć.

    Mogę też nic nie wycinać i będzie marudzenie o cięciu cytatów.

  • 54. Data: 2021-01-04 09:21:46
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.01.2021 o 22:37, heby pisze:
    > On 03/01/2021 22:10, Kaczin wrote:
    [...]
    > Tak, to nie jest wydawnictwo najwyższych lotów.

    PLOS One ma Impact Factor 2.740. To nie jest mało. Dla porównania
    poszukajcie sobie IF polskich czasopism Naukowych.

    P.P.

  • 55. Data: 2021-01-04 19:02:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Jan 2021 22:10:15 +0100, Kaczin <j...@p...interia.pl>
    wrote:
    > On a personal level, the results of this study suggest that it may
    > be a
    > good idea to watch your grammar and spelling when sending out
    > email. You
    > never know if the person on the receiving end will be inclined to
    > judge
    > you negatively based on the quality of your writing.

    :-)

    --
    Marek