  • 1. Data: 2009-02-03 10:04:57
    Temat: Aukcje z Allegro na zewnętrznej stronie
    Od: "Filip Bandurski" <f...@p...pl>

    Witam,

    jak umieścić aukcje użytkownika na zewnętrznej stronie www, opartej na
    CMSie. Domyslam się, że należałoby skorzystać z oferownego przez Allegro
    WEBApi, ale nie mam zielonego pojęcia jak, czy ktoś mógłby mi pomóc w tej
    kewstii? Moze jest jakiś inny prostrzy sposób?

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2009-02-03 11:10:25
    Temat: Re: Aukcje z Allegro na zewnętrznej stronie
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 03-02-2009 o 11:04:57 Filip Bandurski <f...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > WEBApi, ale nie mam zielonego pojęcia jak, czy ktoś mógłby mi pomóc w tej
    > kewstii? Moze jest jakiś inny prostrzy sposób?

    Skoro nie masz pojęcia, to:
    <iframe src="http://allegro.pl/strona_z_aukcjami_uzytkownika
    "></iframe>

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-02-04 18:56:20
    Od: "Filip Bandurski" <f...@p...pl>

    Maciej Łebkowski <m...@e...com> napisał(a):

    > Skoro nie masz pojęcia, to:
    > <iframe src="http://allegro.pl/strona_z_aukcjami_uzytkownika
    "></iframe>

    Jest to jakieś rozwiązanie, ale takie... hmmm... mało estetyczne, może
    jeszcze jakieś sugestie?

  • 4. Data: 2009-02-04 20:08:20
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    http://wrzasq.pl/blog/25.html