  • 1. Data: 2009-02-02 13:45:35
    Temat: cena za reklame
    Od: "M.G." <m...@t...bartoszyce.info>

    witam
    chce umiescic reklame w serwisie ktory generuje od 13000 do 15000 wejsc
    miesiecznie. Jaka kwota (oczywiscie z duzym przyblizeniem) nalezy
    przeznaczyc na ta inwestycje (miesiecznie)??
    Mirek

  • 2. Data: 2009-02-02 18:58:11
    Temat: Re: cena za reklame
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > chce umiescic reklame w serwisie ktory generuje od 13000 do 15000 wejsc
    > miesiecznie. Jaka kwota (oczywiscie z duzym przyblizeniem) nalezy
    > przeznaczyc na ta inwestycje (miesiecznie)??

    ile odslon? jaki capping? ros? uu? bouncerate?
    I czemu nas pytasz, ile chcesz zaplacic za reklame?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-02-02 19:27:08
    Od: "M.G." <m...@t...bartoszyce.info>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > ile odslon? jaki capping? ros? uu? bouncerate?
    > I czemu nas pytasz, ile chcesz zaplacic za reklame?

    prosze....prosze podac kwote....bez szczegolow..czy tak trudno rzucic ot tak
    jakas suma ktora przychodzi do glowy?
    serwis...14000 wejsc unikalnych w miesiacu...bedzie to button o wymiarach
    180X120
    i tylko jedna odpowiedz....kwota miesieczna
    proste pytanie..prosta odpowiedz....nie komplikujmy sobie zycia

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-02 19:43:27
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > proste pytanie..prosta odpowiedz....nie komplikujmy sobie zycia

    No jak widac, to chcesz kupic, a nie wiesz co.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2009-02-02 20:24:12
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 02-02-2009 o 14:45:35 M.G. <m...@t...bartoszyce.info> napisał(a):

    > chce umiescic reklame w serwisie ktory generuje od 13000 do 15000 wejsc
    > miesiecznie. Jaka kwota (oczywiscie z duzym przyblizeniem) nalezy
    > przeznaczyc na ta inwestycje (miesiecznie)??

    Pińcet dolarów.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 6. Data: 2009-02-02 20:32:05
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 02-02-2009 o 20:27:08 M.G. <m...@t...bartoszyce.info> napisał(a):

> [...]
    > 180X120
    > i tylko jedna odpowiedz....kwota miesieczna
    > proste pytanie..prosta odpowiedz....nie komplikujmy sobie zycia

    Stawki za tysiąc odsłon wahają się pomiędzy, say, 5 a 150 PLN.
    Przemnóż przez dowolną liczbę, np. 14. (tys odslon), przemnóż
    przez losowy rabat (say, 10 do 70 procent), przez losowy
    index (0.5 -> 1, forma reklamy), i pomnóż razy dwa (dla pewności).
    Wyszło mi pomiędzy 20 a 2500PLN.
    Chyba, ze chcesz kupic przez brokera, dom mediowy, wtedy dodaj
    30% marzy... Hej, wait, a moze chcesz do tego kupic kreacje i
    kody mierzące...

    Więc nie komplikujmy sobie życia -- jeśli odpowiedź na pytanie
    waha się w granicach dwóch rzędów wielkości, to nie ma dobrej
    odpowiedzi na takie pytanie.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 7. Data: 2009-02-02 20:54:28
    Od: "M.G." <m...@t...bartoszyce.info>

    Użytkownik "Maciej Łebkowski" <m...@e...com> napisał w
    wiadomości news:op.uoqqympoq8g1ao@milenijna.lebkowski.info...

    > Pińcet dolarów.

    dzieki..wlasnie myslalem o czyms takim..wiec wiem juz ze moge sie targowac
    na 200 zl....jest to instytucja edukacyjna..kazdy grosz jest dla nich wazny

  • 8. Data: 2009-02-03 08:21:07
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 02-02-2009 o 21:54:28 M.G. <m...@t...bartoszyce.info> napisał(a):

    > dzieki..wlasnie myslalem o czyms takim..wiec wiem juz ze moge sie targowac
    > na 200 zl....jest to instytucja edukacyjna..kazdy grosz jest dla nich wazny

    Super. Będziesz się z nimi targował na podstawie tego, że "jakiś kolo w internetu
    napisał ,,pińcet dolary''"? Powodzenia. ;D

    --
    Maciej Łebkowski

  • 9. Data: 2009-02-03 09:40:42
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'M.G.'
    Wpis z dnia 02-02-2009:

> [...]
    > miesiecznie. Jaka kwota (oczywiscie z duzym przyblizeniem) nalezy
    > przeznaczyc na ta inwestycje (miesiecznie)??

    Chcę kupić samochód, który będzie osiągał prędkość max. od 120 do 170 km/h.
    Ile to mnie będzie kosztować miesięcznie, jeżeli wezmę go na raty?

    --
    TomaSz.