  • 11. Data: 2013-02-01 22:11:31
    Temat: Re: Auta z 3 osobnymi fotelami w II rzedzie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-01 20:18, Maciek pisze:

> [...]
    > lat), ktore zamiast niedzielonej albo 2,5-osobowej kanapy maja w II rzedzie
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe siedzenia.
    >
    > Znalazlem:
    >
    > Alhambra/Sharan/Galaxy I
    > C8/P807Ulysse/Phedra
    > Lancia Zeta
    > C4 P/GP
    > Grand Scenic
    > Berlingo/Partner (na pewno te nowsze)
    > Zafira (chyba)
    >
    > Cos jeszcze?
    >
    > (nie szukalem na grupie, ale Google Groups ostatnio wariuje)

    307 i 308 w wersjach SW.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2013-02-01 22:30:08
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zafira (chyba)
    >
    > Cos jeszcze?
    >
    > (nie szukalem na grupie, ale Google Groups ostatnio wariuje)

    multipla?
    c-max?

  • 13. Data: 2013-02-01 22:53:27
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 1 Lut, 20:34, "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > mazda mpv w wersji 7 osob

    Środkowe miejsce w 2 rzędzie to nie jest normalny osobny fotel, tylko
    jakiś wynalazek wielkości połowy normalnego:

    http://www.driveandersonmazda.com/uploads/image/2011
    _mazda5_interior.jpg
    http://www.auto-types.com/images/mazda/Mazda_5_nba.j
    pg
    http://www.auto-types.com/images/mazda/Mazda_5_0b9.j
    pg

    (Najlepiej poguglać "mazda 5 seats").

  • 14. Data: 2013-02-01 23:44:57
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 1 Lut, 20:18, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe siedzenia.

    Galaxy 2 i 3 też, VAG 2 też.

    > C8/P807Ulysse/Phedra
    > Lancia Zeta
    > C4 P/GP

    Xsara Picasso
    C3 Picasso

    > Grand Scenic

    Zwykły, nie grand, też.
    Renault Espace

    > Berlingo/Partner (na pewno te nowsze)
    > Zafira (chyba)

    FIAT Doblo Family (stary)
    FIAT Freemont
    Ford S-max
    Land Rover Discovery4
    Nissan Pathfinder
    Peugeot 308 SW
    Peugeot 5008
    Skoda Yeti
    Skoda Roomster
    Toyota Verso
    VW Touran

    Jak nie muszą być dostępne w PL, to lista się jeszcze wydłuży.

    A jak nie muszą być też typowe osobówki, to dojdą jeszcze średnie
    kombi-dostawczaki, jak np Peugeot Expert / FIAT Scudo itp...

  • 15. Data: 2013-02-01 23:51:00
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 1 Lut, 21:30, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 01 Feb 2013 21:12:07 +0100, scobowski napisa (a):

    > A myslisz, ze czemu ja doktorat z rodzinnych kombi i vanow robie? :)

    Jeżeli w grę wchodzą nie tylko osobne fotele, ale także kanapy
    wystarczająco szerokie na 3 foteliki, to modeli będzie więcej -
    niezbyt nowe, ale zawsze warto rzucić okiem:

    http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Dla_ko
    go_trojaczki,a,25666,.html

  • 16. Data: 2013-02-02 07:10:11
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > rzedzie
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe

    W ostatnim Auto Świecie masz liste samochodow do ktorych mieszcza sie 3
    foteliki z tylu.
    Pzdr
    Adam

  • 17. Data: 2013-02-02 08:06:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 13:53:27 -0800 (PST), Laisar napisał(a):

    > Środkowe miejsce w 2 rzędzie to nie jest normalny osobny fotel, tylko
    > jakiś wynalazek wielkości połowy normalnego:

    Nic podobnego, zalezy od wersji. Popatrz na siedzenia w tym aucie:

    http://otomoto.pl/mazda-mpv-cdvi-7-osob-100-bezwypad
    kowa-C25223655.html

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2013-02-02 08:07:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 14:44:57 -0800 (PST), Laisar napisał(a):

    > Toyota Verso

    Ale ktory model? Corolla Verso ma zwykla kanape. Robie teraz jakas Toyote
    Verso Verso? :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2013-02-02 17:12:42
    Od: "kartrait" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znalazlem:
    >
    > Alhambra/Sharan/Galaxy I
    > C8/P807Ulysse/Phedra
    > Lancia Zeta
    > C4 P/GP
    > Grand Scenic
    > Berlingo/Partner (na pewno te nowsze)
    > Zafira (chyba)
    >
    > Cos jeszcze?

    fiat multipla

  • 20. Data: 2013-02-02 20:18:26
    Od: "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl>

    >Użytkownik "Laisar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    qe.googlegroups.com...

    >Środkowe miejsce w 2 rzędzie to nie jest normalny osobny fotel, tylko
    >jakiś wynalazek wielkości połowy normalnego:

> [...]

    Najlepiej rozroznic mazda mpv od mazda 5

    Andrzej