  • 1. Data: 2013-01-31 21:28:20
    Temat: Diesle bez FAP i koła dmumasowego
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Ktore obecnie produkowane diesle nie maja FAP-a i kola dwumasowego?

    Zdaje sie, ze 1,6 HDI o mocy 90 KM (PSA), ale czy w kazdej odmianie?

    Jakies inne silniki?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-01-31 22:14:43
    Temat: Re: Diesle bez FAP i koła dmumasowego
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.01.2013 21:28, Maciek pisze:

    > Ktore obecnie produkowane diesle nie maja FAP-a i kola dwumasowego?
    >
    > Zdaje sie, ze 1,6 HDI o mocy 90 KM (PSA), ale czy w kazdej odmianie?
    >
    > Jakies inne silniki?

    2.0hdi 90koni 2000r xsara niema fap i _chyba_ dwumasy. 2.0hdi 110koni w
    c8 ma fap.....

  • 3. Data: 2013-01-31 22:18:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 22:14, ToMasz pisze:

    > 2.0hdi 90koni 2000r xsara niema fap i _chyba_ dwumasy. 2.0hdi 110koni w
    > c8 ma fap.....

    2.0 90KM nie ma fap i dwumasy, wersja 110KM ma dwumasę, a fap mieć może,
    ale nie musi. Tylko, że te silniki już nie są produkowane.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2013-02-01 00:13:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.01.2013 22:18, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > 2.0 90KM nie ma fap i dwumasy, wersja 110KM ma dwumasę, a fap mieć może,
    > ale nie musi. Tylko, że te silniki już nie są produkowane.

    Ups.. Wiadomo że silnik kiedys musi przejść do historii, ale nie
    sądziłem że taką fajną konstrukcje tak "uśmiercą". Czy wiesz może czym
    je zastąpiono?

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-02-01 09:21:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-01-31 21:28, Maciek pisze:

    > Ktore obecnie produkowane diesle nie maja FAP-a i kola dwumasowego?
    >
    > Zdaje sie, ze 1,6 HDI o mocy 90 KM (PSA), ale czy w kazdej odmianie?
    >
    > Jakies inne silniki?

    Generalnie każde auto a ASB nie ma dwumasy.
    T.

  • 6. Data: 2013-02-01 11:15:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-01 00:13, ToMasz pisze:

    > Ups.. Wiadomo że silnik kiedys musi przejść do historii, ale nie
    > sądziłem że taką fajną konstrukcje tak "uśmiercą". Czy wiesz może czym
    > je zastąpiono?
    >
    > ToMasz
    2,0HDI produkują ale mocniejsze no i troszkę zmieniona konstrukcja w
    stosunku do 90KM i 110KM

  • 7. Data: 2013-02-01 17:17:32
    Od: me-how <t...@k...pl>

    W dniu 2013-01-31 21:28, Maciek pisze:

    > Ktore obecnie produkowane diesle nie maja FAP-a i kola dwumasowego?

    od 2012 w UE każdy nowy diesel musi mieć filtr cząstek - tak gdzieś
    słyszałem jak szukałem auta

  • 8. Data: 2013-02-01 23:00:43
    Od: Adam Kępiński <a...@t...pl>

    > od 2012 w UE każdy nowy diesel musi mieć filtr cząstek - tak gdzieś
    > słyszałem jak szukałem auta

    Eee, to chyba nie tak. Musi spełniać Euro5 (a niedługo pewnie 6 i nie
    pamiętam od kiedy) a jak to zrobi to żadna różnica - ma nie emitowac
    ponad normę i tyle.

    A że najprościej spełnić Euro5 jest mając DPF...

    (jakoś nie kojarzę cywilnych pojazdów używających AddBlue bez DPFu).

    --
    Adak

  • 9. Data: 2013-02-02 08:21:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Kępiński" <a...@t...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > A że najprościej spełnić Euro5 jest mając DPF...
    >
    > (jakoś nie kojarzę cywilnych pojazdów używających AddBlue bez DPFu).

    A co ma do tego AdBlue?
    Nie jest chyba warunkiem koniecznym do czegokolwiek, tylko jednym z
    możliwych rozwiązań.