  • 1. Data: 2013-02-01 20:18:28
    Temat: Auta z 3 osobnymi fotelami w II rzedzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Probowalem wygrzebac w sieci w miare kompletna liste samochodow
    (produkowanych obecnie albo z produkcji zakonczonej w ciagu ostatnich kilku
    lat), ktore zamiast niedzielonej albo 2,5-osobowej kanapy maja w II rzedzie
    albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe siedzenia.

    Znalazlem:

    Alhambra/Sharan/Galaxy I
    C8/P807Ulysse/Phedra
    Lancia Zeta
    C4 P/GP
    Grand Scenic
    Berlingo/Partner (na pewno te nowsze)
    Zafira (chyba)

    Cos jeszcze?

    (nie szukalem na grupie, ale Google Groups ostatnio wariuje)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-02-01 20:34:33
    Temat: Re: Auta z 3 osobnymi fotelami w II rzedzie
    Od: "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cos jeszcze?

    mazda mpv w wersji 7 osob

    andrzej

  • 3. Data: 2013-02-01 20:53:03
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <1mggol52kypmw$.1ci1zioqwpcil.dlg@40tude.net>
    Maciek napisał(a):

> [...]
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe siedzenia.

    Nissan Presage i parę innych "pochodnych" modeli, ale nie wiem, czy
    kiedykolwiek były sprzedawane w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 4. Data: 2013-02-01 21:09:36
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-02-01 20:18, Maciek pisze:

> [...]
    > Zafira (chyba)
    >
    > Cos jeszcze?
    >
    > (nie szukalem na grupie, ale Google Groups ostatnio wariuje)

    Zafira nie - w dalszym ciągu ma kanapę

    Scenic (II - od 2002/2003)- nie tylko Grand, do tego "mały" scenic da
    się przearanżować tak, że po wyjęciu środkowego można 2 skrajne fotele
    zamocować nieco bliżej środka,w pewnej odległości od siebie. W Grandzie
    można tylko wyjmować, mocowanie zostaje w tym samym miejscu. Wszystkie
    trzy dają się niezależnie przesuwać + można (w ograniczonym zakresie)
    regulować pochylenie oparcia.

    Fotele w trojaczkach "sharan" są większe niż w renault (logiczne,
    większe auto), ale DALEKO im do foteli w trojaczkach "eurovan"(pug,
    cytryna, fiat, lancia). Zobacz na zdjęcia w konfiguracji 2+2+2 - jak
    kapitańskie fotele w StarTreku :)

    I w eurovanie, niezależnie od konfiguracji (2+kanapa+2, 2+2+2, 2+3+2
    albo i bez trzeciego rzędu) jest DUŻO więcej miejsca niż w "sharanach",
    niezaprzeczalną zaletą (IMO) są też odsuwane drzwi, w większości
    egzemplarzy również automatycznie / z pilota, już w rocznikach 2002+ (w
    sharanie/alhambrze suwane drzwi są dopiero w modelu 2010+).

    Zobacz jeszcze Espace - dużo większy od grandScenica, Espace był też w
    wersji Grand :) - "nie-grand" porównywalny bądź nieco lepszy pod
    względem miejsca z sharanami, Grand - ma bagażnik :)

  • 5. Data: 2013-02-01 21:12:07
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-02-01 21:09, scobowski pisze:
    (...) ciach..

    qva, tatuś ze mnie wylazł :)

  • 6. Data: 2013-02-01 21:29:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe siedzenia.

    Xsara Picasso

    (dodatkowo fotele suwane (w najgordzym wypadku tylko srodkowy fotel) i
    wyjmowane oddzielnie

    - a po zlozeniu (postawieniu w pion) masz plaska podloge. W c4 Picasso
    masz szyny w podlogach a fotele jedynie skladane-nie wyciagane)

  • 7. Data: 2013-02-01 21:30:11
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > rzedzie
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe

    Touran
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2013-02-01 21:30:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 21:12:07 +0100, scobowski napisał(a):

    > qva, tatuś ze mnie wylazł :)

    A myslisz, ze czemu ja doktorat z rodzinnych kombi i vanow robie? :)

    Dzieki za dopisanie Espace, calkiem o nim zapomnialem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-02-01 21:49:20
    Od: "Alek 'Axel' Bereza" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > rzedzie
    > albo 3 osobne fotele, albo kanape podzielona na 3 pelnowymiarowe

    Partner tak (właśnie takim jeżdżę na Malcie :-), ale siedzeń nie można
    przesuwać, a tylko odchylać indywidualnie oparcia (przynajmniej w tej
    wersji, którą jeżdzę).
    Peugeot 5008 - bardzo wygodne i duże w środku auto, a z zewnątrz tego nie
    widać.
    Renault Espace - no, ale to duża krowa.

    To tyle z osobistych doświadczeń.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2013-02-01 21:57:25
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > Zafira (chyba)
    >
    > Cos jeszcze?
    >
    > (nie szukalem na grupie, ale Google Groups ostatnio wariuje)

    honda FR-V do tego masz 3 siedzenia z przodu