  • 291. Data: 2016-04-10 18:52:34
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:nec855$j0m$2@dont-email.me...
    > re pisze:
    > [..]
    >
    > Jak już nauczysz się jak sprawić by twój czytnik NNTP prawidłowo wcinał
    > cytaty i to zrobisz to ci odpiszę.

    Jego czytnik tego nie potrafi ustawić...
    Używa nowszej wersji MS Windows Live Mail 16.4 która ma skopane
    ptaszkowanie cytatów. Pakiety Windows Live z 2011 i nowsze mają
    ten problem niestety. Ja zainstalowałem "na siłę" starszą wersję
    z pakietu Windows Live 2009 aby właśnie tego problemu uniknąć.
    Mój Microsoft Windows Live Mail raportuje numer wersji 14.0
    i ptaszkuje cytaty.

  • 292. Data: 2016-04-10 18:54:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?

    Masti ma tak program napisany, na bicie piany właśnie.

  • 293. Data: 2016-04-10 18:59:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > LOL !!!
    > I znowu zrozumienie czytanego tekstu przerosło azbesta?

    Skąd u Ciebie wszędzie ten azbest?? Nawdychałeś się, czy co?

    > HINT:
    > Chodzi o to, że komputer wybierze zabicie Ciebie - bo jesteś sam w
    > samochodzie, a ocali grupkę pieszych chodzących nielegalnie całą
    > szerokością jezdni.

    Nie zrozumiałeś po prostu i złościsz się...
    Sens mojej wypowiedzi był taki, że przenosisz "trudności na drodze"
    dla typowego kierowcy (pieszy bez odblasków na nieoświetlonej drodze
    w nocy) do dyskusji o samochodach automatycznych, dla których takie
    problemy ludzkie nie stanowią problemu. Nawet jak grupka pieszych
    będzie szła całą szerokością szosy to samochód mimo kompletnych
    ciemności będzie taką przeszkodę "widział" radarem i lasterm od 300m.
    Myślisz, że te 300 metrów to za krótki dystans aby zwolnić i zatrzymać
    pojazd?

    > P.S.
    > W sumie taka kara za głupotę dla właściciela takiego pojazdu, nie jest
    > wcale taka zła.

    Interesujące jest jak często ktoś kto sam demonstruje swoją głupotę
    szarżuje potem takim argumentem pod adresem innych...

  • 294. Data: 2016-04-10 19:01:34
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja osobiście już widziałem taki wypadek, gdy pedalara wjeżdża na przejściu
    > dla pieszych z chodnika wprost pod koła zjeżdżającego z ronda samochodu.
    > Więc nie muszę sugerować się zdaniem ciasnych pedalarskich łbów jakie to
    > jest bezpieczne, nie muszę nawet wyobrażać sobie co może się stać.
    > Wystarczy, że sobie przypomnę.

    Ciasne mózgi często robią niesłuszne generalizacje na podstawie
    pojedynczych i często bardzo wyjątkowych doświadczeń...
    Trzeba trochę inteligencji aby zobaczyć większy obrazek rzeczywistości.

  • 295. Data: 2016-04-10 19:06:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Masti ma tak program napisany, na bicie piany właśnie.

    w przeciwieństwie do Ciebie nie akceptuje wszystkiego co inni zdecydują

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 296. Data: 2016-04-10 19:07:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > ACM pisał, nie ma to już znaczenia skoro wciąłeś w dyskusję nie wiadomo

    na razie to ty się wciąłeś piszac bez sensu iwmawiając mi słowa, których
    nigdy nie użyłem

    > dlaczego dopytując się o jakieś założenia, których nikt tutaj nie
    > przedstawiał jako istniejące.

    mówisz, że on tylko bije pianę pisząc o czymś o czym nie ma pojęcia?
    moze daj mu się wypwiedzieć za siebie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 297. Data: 2016-04-10 19:14:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
    > gdzie pisałem coś o krawężniku?

    Ja bym kiedyś tak wyleciał. Auto uratowała błyskawiczna reakcja kierowcy. Na
    prędkościomierzu było 60 kph. Szczęśliwie, nic też nie stało się
    zawieszeniu, ani kołom.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 298. Data: 2016-04-10 19:18:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nadal nie rozumiesz.

    pisałeś coś o biciu piany. Własnie to robisz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 299. Data: 2016-04-10 19:19:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 300. Data: 2016-04-10 19:26:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nee161$277$1@dont-email.me...

    > w przeciwieństwie do Ciebie nie akceptuje wszystkiego co inni zdecydują

    :-) mylisz się.