  • 1. Data: 2018-05-14 19:48:53
    Temat: Avensis Verso
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Czy ktoś z szanownych jeżdzi lub jeździł Toyotą Avensis Verso?
    Ciekaw jestem opinii, czy warto.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-05-14 20:42:35
    Temat: Re: Avensis Verso
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-14 o 19:48, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Czy ktoś z szanownych jeżdzi lub jeździł Toyotą Avensis Verso?
    > Ciekaw jestem opinii, czy warto.

    Jechałem benzyną 1.8 i 6 biegową skrzynią jakieś 800km (2x 400) z
    wypożyczalni (nalatane jakieś 15kkm, trochę ponad pół roku miała).
    Z ulgą wróciłem do swojego Avensisa T25 2.0 (też benzyna).
    Fajnie bo wyżej się siedzi. Fotel za to niewygodny jak diabli i nie
    znalazłem pozycji dla siebie. Wracając noga prawa mi tak bolała od
    uciskania fotela że gaz wciskałem lewą. Dobrze że S8 pusta była. Nie,
    tempomatu nie było. Było za to radio z bluetooth które nie mogło dogadać
    się z moim telefonem.
    Spalanie - 8.0, tak jak u mnie w 2.0 z tą samą przelotową prędkością
    około 140, a powinno być mniej, bo swoją po pustej S8 nie śmigam.
    Jechałem normalnie, nie goniło mnie nigdzie choć z drugiej strony
    chciałem jak najszybciej w końcu wysiąść i oddać w diabły.
    Skrzynia - najarałem się że będzie gicio (mam 5-tkę) a okazało się że
    tylko więcej machania na dole a tak samo głośno na 6 jak u mnie na 5.
    Przełożenia chyba takie same na górze, przynajmniej nie odczułem
    różnicy. Więc zawód na całej szerokości.
    Nie pisze o schowkach bo extra nie szukałem (choć nie rzuciły mi się w
    oczy ekstrawagancje) ani ile z tyłu siedzenia bo jechałem sam służbowo.
    Prywatnie żadnej przyjemności z jazdy. Tak więc ni ma bata, nie zamienię
    T25 na Verso. T27 albo co innego.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-05-15 06:16:14
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 20:42, Irokez pisze:

> [...]
    > wypożyczalni (nalatane jakieś 15kkm, trochę ponad pół roku miała).
    > Z ulgą wróciłem do swojego Avensisa T25 2.0 (też benzyna).

    Czy aby na pewno była to Avensis Verso? tego auta nie produkują od 9
    lat...:)
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 4. Data: 2018-05-15 22:28:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 06:16, adam pisze:

    > Czy aby na pewno była to Avensis Verso? tego auta nie produkują od 9
    > lat...:)

    No tak... :)
    Z Avensis Verso teraz to tylko Verso zostało, a Avensis uleciało z jakością.

    Ave verso starego nie miałem okazji
    ;)

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-05-16 13:54:26
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 22:28, Irokez pisze:

    > No tak... :)
    > Z Avensis Verso teraz to tylko Verso zostało, a Avensis uleciało z
    > jakością.
    >
    > Ave verso starego nie miałem okazji
    > ;)

    Ave Verso tylko jedna wersja była.

    A tak to Corolla Verso przemianowała się w Verso

  • 6. Data: 2018-05-16 18:05:03
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > No tak... :)
    > Z Avensis Verso teraz to tylko Verso zostało, a Avensis uleciało z
    > jakością.
    >
    > Ave verso starego nie miałem okazji
    > ;)

    Obecne Verso, wcześniej nazywało się Corolla Verso, więc chyba jednak
    nie ten model...:)
    pzdr
    Adam

    ---

  • 7. Data: 2018-05-16 18:46:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-16 o 18:05, adam pisze:

    > Obecne Verso, wcześniej nazywało się Corolla Verso, więc chyba jednak
    > nie ten model...:)

    Nie mogli się zdecydować, czy to jeszcze Corolka czy już Ave ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-05-19 12:12:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2018 19:48:53 +0200, Maciek napisał(a):

    > Czołem,
    >
    > Czy ktoś z szanownych jeżdzi lub jeździł Toyotą Avensis Verso?
    > Ciekaw jestem opinii, czy warto.

    Ponawiam pytanie, bo koledzie Irokezowi pomyliła się Avensis Verso z nową
    Toyotą Verso, a to są kompletnie różne samochody.
    Moje pytanie dotyczy tego auta:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Ipsum

    Druga generacja w Europie była sprzedawana jako Avensis Verso właśnie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl