  • 1. Data: 2018-05-14 22:22:09
    Temat: mała ciekawostka a propo dokładności GPS
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pod moje konto gmail jest podpiety telefon żony.
    Dzisiaj gdy wracała z Katowic włączyłem google maps.
    No i zamiast mapa wycentrować się na Krakowie
    to była wycentrowana na bramkach w balicach
    Nie załapałem przez chwile o co chodzi dopiero
    później połączyłem fakty. I dzwonie.
    Była już na moście na wiśle na obwodncy Krakowa.

    Wiec te dane o korkach które pokazuje google
    to można założyć że są sprzed powiedzmy 5-10 minut

  • 2. Data: 2018-05-14 22:27:14
    Temat: Re: mała ciekawostka a propo dokładności GPS
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.05.2018 o 22:22, Bolko pisze:
> [...]
    > Była już na moście na wiśle na obwodncy Krakowa.
    >
    > Wiec te dane o korkach które pokazuje google
    > to można założyć że są sprzed powiedzmy 5-10 minut

    android device manager - find my device - i masz dane z tej właśnie chwili

    ToMasz