  • 1. Data: 2018-05-12 01:36:13
    Temat: Dobry tapicer samochodowy w Poznaniu
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Może ktoś polecić tapicera samochodowego w Poznaniu?
    Najlepiej takiego, który oprócz samej tapicerki ogarnie również ew.
    przeróbkę mocowania szyn fotela i jego okablowania (chodzi o poduszkę i
    napinacze).

    Zamierzam włożyć do Sportage III coś lepszego od std foteli, nabyłem
    fotele Recaro z Opla OPC i szukam kogoś kto mi wykona taki swap.

  • 2. Data: 2018-05-12 06:08:21
    Temat: Re: Dobry tapicer samochodowy w Poznaniu
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Zamierzam włożyć do Sportage III coś lepszego od std foteli, nabyłem
    > fotele Recaro z Opla OPC i szukam kogoś kto mi wykona taki swap.
    >
    > ---

    Pytam jako laik, to da się tak zrobić, żeby poduchy działały mimo, że
    inny producent, sterowniki itd?
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2018-05-12 07:56:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-05-2018 o 06:08, adam pisze:

    > Pytam jako laik, to da się tak zrobić, żeby poduchy działały mimo, że
    > inny producent, sterowniki itd?

    Wiesz, w starym fotelu to wszystko jest, najwyżej trzeba będzie
    przełożyć jeśli inaczej się nie da.

  • 4. Data: 2018-05-14 07:46:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-05-12 o 01:36, Cavallino pisze:
    > Zamierzam włożyć do Sportage III coś lepszego od std foteli, nabyłem
    > fotele Recaro z Opla OPC i szukam kogoś kto mi wykona taki swap.

    Zamiast rzeźbić, po prostu kup resztę do tych foteli ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2018-05-14 17:11:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-05-2018 o 07:46, Mirek Ptak pisze:

    > Zamiast rzeźbić, po prostu kup resztę do tych foteli ;)

    Nadal czekam na dobrą propozycję.
    Na razie ten temat raczej się oddala, bo propozycje coraz gorsze.
    Nie dość że pozbawione 4x4, to jeszcze droższe nawet od kosmicznie
    drogiego Peugeota.