  • 1. Data: 2009-08-20 20:09:00
    Temat: Avila bitrate?
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    Jaki bitrate i rozdzielczosc dla Avila zeby dal rade? bo 200 bitrate nie
    chodzi.

  • 2. Data: 2009-08-21 04:25:09
    Temat: Re: Avila bitrate?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-20 22:09, looker napisał/a:
    > Jaki bitrate i rozdzielczosc dla Avila zeby dal rade? bo 200 bitrate nie
    > chodzi.

    500 - 700 działa bez problemu.
    Jaki format próbujesz odtworzyć? Próbowałeś MP4?
    Do konwersji użyj PCStudio - dostępny na płytce, która jest w komplecie
    z telefonem lub na stronie Samsunga.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-08-21 05:06:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-20 22:09, looker napisał/a:
    > Jaki bitrate i rozdzielczosc dla Avila zeby dal rade? bo 200 bitrate nie
    > chodzi.

    Poczytaj sobie np. to:
    http://samsung-avila.pl/viewtopic.php?f=25&t=856&p=3
    683&hilit=bitrate#p3683

  • 4. Data: 2009-08-21 05:13:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Czarek pisze:

    > Poczytaj sobie np. to:
    > http://samsung-avila.pl/viewtopic.php?f=25&t=856&p=3
    683&hilit=bitrate#p3683

    > 500 - 700 działa bez problemu.
    > Jaki format próbujesz odtworzyć? Próbowałeś MP4?

    Mp4 to nie format/kodek to kontener, bitrate i wydajnosc rozpatrywac
    trzeba w swietle uzytego kodeka

  • 5. Data: 2009-08-21 05:26:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-21 07:13, Jan Strybyszewski napisał/a:

    > Mp4 to nie format/kodek to kontener, bitrate i wydajnosc rozpatrywac
    > trzeba w swietle uzytego kodeka

    Czepiasz się ;-)
    H.263/264 MPEG-4 teraz może być?
    PCStudio od Samsunga ma już to wszystko ustawione i nie musi sobie
    szczegółami głowy zawracać.
    Resztę niech sobie doczyta na forum pod linkiem który podałem wcześniej.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-08-21 05:34:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Czarek pisze:

    > Czepiasz się ;-)
    > H.263/264 MPEG-4 teraz może być?

    Albo 263 albo 264 to sa dwie rozne bajki. 263 jest stosowane w
    kontenerze 3gp jako mniej wymagajacy, chodz taki muzealny okaz jak SE
    K5550 lyka w 3gp H.264 w 240x320 bez problemu,

    > PCStudio od Samsunga ma już to wszystko ustawione i nie musi sobie
    > szczegółami głowy zawracać.

    Ale dobrze by bylo by ktos podal rozdzialke i bitraty oraz kodeki jakie
    Avilla lyka. PCStudnio mnoze nie doszacowac mocy ... i da sie wycisnac
    cos wiecej