  • 1. Data: 2009-08-20 08:44:37
    Temat: Długość sesji GPRS - pytanie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Czy jest jakieś ograniczenie długości sesji GSM/GPRS ?
    Mam moduł GSM, który się łączy i ma przesyłać . Dane nie są wysyłane cały
    czas, tylko w miarę jak się pojawiają nowe.
    Chciałbym jak najdłużej utrzymywać sesje ( maksymalnie wykorzystać te 100kb
    w paczce, jak teraz taryfikują operatorzy ), jednocześnie wysyłając jak
    najmniej dodatkowych danych
    Czy jest to możliwe ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-08-20 08:48:24
    Temat: Re: Długość sesji GPRS - pytanie
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > w paczce, jak teraz taryfikują operatorzy ), jednocześnie wysyłając jak

    Zazwyczaj sesje są systemowo zrywane o północy właśnie po to aby nie
    blokować ruchu na numerach, które nie potrzebują stałego korzystania z
    dostępu do netu.
    W praktyce zdarza się również, że sesje są zrywane po określonym czasie
    bezczynności.
    Wszystko zależy od operatora.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-08-20 09:24:42
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zazwyczaj sesje są systemowo zrywane o północy właśnie po to aby nie
    > blokować ruchu na numerach, które nie potrzebują stałego korzystania z
    > dostępu do netu.

    Tak to na pewno jest w Erze - gdy trzymam połączenie zawsze o 0:00 mi
    nalicza dane do pełnych 100 kb. jak jest gdzie indziej - nie wiem.