  • 1. Data: 2009-08-20 09:14:19
    Temat: Alternatywny zestaw głośnomowiący dla E51
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Szukam jakiś dobry alternatywny zestaw głośnomowiący dla Nokii E51. Ten
    oryginalny jest zbyt kiepski, a konkretnie sluchawki, z ktorych juz gdzies
    stracilem gumki. Po za tym nie trzymaja sie dobrze uszu.

    Najlepszym wyjsciem byl by taki zestawik ktory ma sluchawki wewnątrzuszne.
    Jest cos takiego dla E51?

  • 2. Data: 2009-08-20 12:58:28
    Temat: Re: Alternatywny zestaw głośnomowiący dla E51
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Korsarz wrote:
    > Szukam jakiś dobry alternatywny zestaw głośnomowiący dla Nokii E51. Ten
    > oryginalny jest zbyt kiepski, a konkretnie sluchawki, z ktorych juz
    > gdzies stracilem gumki. Po za tym nie trzymaja sie dobrze uszu.

    Zdecyduj się, głośnomówiący, czy słuchawki?

    Jakub

  • 3. Data: 2009-08-20 19:16:00
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Zdecyduj się, głośnomówiący, czy słuchawki?

    Ano walnalem sie, chodzilo o sluchawki.

  • 4. Data: 2009-08-21 07:13:58
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości

    > Ano walnalem sie, chodzilo o sluchawki.
    Wszystkie BT ?

    pzdr
    olo

    4353 (20090820) __________

  • 5. Data: 2009-08-21 07:50:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 09:13:58 +0200, olo napisał(a):

    > olo
    >
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4353 (20090820) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    czy byłbyś uprzejmy wyłączyć ten reklamowy badziew?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-08-21 08:37:41
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Wszystkie BT ?

    Szczerze to wolalbym bardziej sluchawki, strasznie duzo rozmawiam po 4-6h
    dziennie i takie BT to nie wiem na ile starcza bez ladowania. W ogole
    wiekszosc chyba jest na jedno ucho, a mi zalezy na dwa, by lepiej slyszec
    rozmowce.

  • 7. Data: 2009-08-21 13:06:06
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > czy byłbyś uprzejmy wyłączyć ten reklamowy badziew?

    Nie, traktuj go jak sygnaturkę

    pzdr
    olo

    4353 (20090820) __________

  • 8. Data: 2009-08-21 13:11:18
    Od: "olo" <o...@o...pl>

> [...]
    > dziennie i takie BT to nie wiem na ile starcza bez ladowania. W ogole
    > wiekszosc chyba jest na jedno ucho, a mi zalezy na dwa, by lepiej slyszec
    Mówisz, masz:
    http://tiny.pl/hhsgl
    Używałem nawet w kasku narciarskim.

    pzdr
    olo

    4353 (20090820) __________

  • 9. Data: 2009-08-21 13:22:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:06:06 +0200, olo napisał(a):

    > Nie, traktuj go jak sygnaturkę

    To w takim razie jest conajmniej dwukrotnie za duża, zmniejsz to.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-08-21 13:23:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:11:18 +0200, olo napisał(a):

> [...]
    4353 (20090820) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wciąż nie zrozumiałeś, to może inaczej - to powyżej nie świadczy za dobrze
    o kulturze autora.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel