  • 1. Data: 2009-08-20 08:29:39
    Temat: Do Janka Strybyszewskiego
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Mam dla Ciebie link, gdzie z autorem zgadzam się w 100%:

    http://www.youtube.com/watch?v=XeLiF6kyp88

  • 2. Data: 2009-08-20 19:24:08
    Temat: Re: Do Janka Strybyszewskiego
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Mam dla Ciebie link, gdzie z autorem zgadzam się w 100%:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XeLiF6kyp88

    Kazdy ma prawo byc kretynem

  • 3. Data: 2009-08-20 20:14:32
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:29:39 +0200, qwerty napisał(a):

    > Mam dla Ciebie link, gdzie z autorem zgadzam się w 100%:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XeLiF6kyp88

    Możesz przetłumaczyć co ten gość napisał?
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2009-08-21 05:27:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Błażej pisze:

    > Możesz przetłumaczyć co ten gość napisał?

    W skrocie ... wkurzylem sie na usuniecie Google Voice....
    zasadniczo smieszne bo gdy kupowal to tej aplikacji nie bylo.

    To jednak nie jest filmik zrobiony przez usera tylko zorganizowany FUD