  • 1. Data: 2010-07-20 20:13:11
    Temat: Aviva - jakie macie doświadczenia?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym TU? Głównie chodzi mi o sprawność w
    likwidowaniu szkód AC/OC, Assistance, itp. - tzn. jak "chętnie" płacą za
    powstałą szkodę :)

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-07-21 11:59:17
    Temat: Re: Aviva - jakie macie doświadczenia?
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-07-20 20:13, Przemolo pisze:
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym TU? Głównie chodzi mi o sprawność
    > w likwidowaniu szkód AC/OC, Assistance, itp. - tzn. jak "chętnie" płacą
    > za powstałą szkodę :)

    Z OC sprawcy, bardzo sprawnie w sumie 10 dni.
    Ale szkoda tez mala... do 1000zl i bez gadania proponowali auto zastepcze.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2010-07-21 13:32:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym TU? Głównie chodzi
    > mi o sprawność w likwidowaniu szkód AC/OC, Assistance,
    > itp. - tzn. jak "chętnie" płacą za powstałą szkodę :)

    Nie miałem do czynienia ze szkodą komunikacyjną, ale za
    pobyt w szpitalu dostałem kasę po 10 dniach :-). I to tyle,
    że chętnie bym częściej kładł się na badania ;-). Beż
    żadnych zbędnych ceregieli, dodatkowych wymyślonych papierów
    itp.

  • 4. Data: 2010-07-22 17:44:17
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości
    > Z OC sprawcy, bardzo sprawnie w sumie 10 dni.
    > Ale szkoda tez mala... do 1000zl i bez gadania proponowali auto zastepcze.

    Dzięki, nikt więcej nie ma doświadczeń z Aviva?

  • 5. Data: 2010-07-23 09:32:57
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-07-22 17:44, Przemolo wrote:

    > Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości
    >
    > Dzięki, nikt więcej nie ma doświadczeń z Aviva?

    Ja mam: Pan Pikuś mnie wku*.*ia :)

    Sorki za OT...

    --
    Pozdrawiam,