  • 1. Data: 2018-06-17 19:57:48
    Temat: Awaria Fujitsu C2D
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam
    Desktop Fujitsu padł z objawem takim:

    Po włączeniu nie pojawia się obraz, nie pika. Wentylator rusza i po
    chwili rozkręca się do maksymalnych obrotów.
    Po wyjęciu pamięci natomiast bipa, czyli coś żyje. Światełko na płycie
    się świeci.

    Co to może być?
    Ew, wie ktoś gdzie można kupić tanio kadłubek płyta-procek obudowa z 4
    gniazdami DDR2?

    Jeszcze jakieś informacje?

  • 2. Data: 2018-06-17 22:24:51
    Temat: Re: Awaria Fujitsu C2D
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 17 czerwca 2018 19:57:52 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > ... gdzie można kupić tanio kadłubek płyta-procek obudowa z 4 gniazdami DDR2?

    Jak to gdzie? Na allegro! Zależy: poziomy, czy pionowy?
    Z pionowych jest aktualnie P5925 z dobrym C2D, ale bez pamięci i dysku - w sam raz do
    eksperymentów lub nieznacznie droższy, lecz kompletny P3521 z trochę gorszym C2D...

  • 3. Data: 2018-06-21 00:00:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.06.2018 o 22:24, TurboPascal pisze:

> [...]
    do eksperymentów lub nieznacznie droższy, lecz kompletny P3521 z trochę gorszym

    Komplet C2D idzie po 89 zł, z półroczną gwarancją. mam nadzieję, że
    kadłubek za połowę kupie, desktopa i to w Krakowie bo kurier to drugie
    tyle.
    Przeznaczenie kompa: Mozilla Firefox