  • 1. Data: 2010-06-24 19:14:31
    Temat: Axa Direct i jedna szkoda
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Mam auto ubezpieczone na mamę która ma 60 % zniżki... do dziś bo zrobiła
    jedną szkodę, nie dużą, trupów nie ma ale polubownie załatwić się nie
    dało. Czy zniżki będą tracone? Ile mogę więcej zapłacić za OC?

    Aktualnie po zniżkach płacę 422, stawka pojemności największa.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-24 19:24:08
    Temat: Re: Axa Direct i jedna szkoda
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dało. Czy zniżki będą tracone? Ile mogę więcej zapłacić za OC?
    >
    > Aktualnie po zniżkach płacę 422, stawka pojemności największa.

    średnio traci sie 10% zniżek

    Jacek

  • 3. Data: 2010-06-24 19:28:38
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Ale jak to dokładnie jest... chce sobie skalkulować w kalkulatorze
    stawkę OC. Czy mogę wpisać:

    ile zniżek: 60 % zniżki
    ilość szkód: 1 szkoda

    czy może:

    (zadzwonić najpierw do ubezpieczyciela ile zniżek stracę: np 10%)

    ile zniżek: 50 % zniżki
    ilość szkód: 1 szkoda

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-24 19:36:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-24 19:28, Michał pisze:
> [...]
    > ilość szkód: 1 szkoda
    >
    > czy może:
    >
    > (zadzwonić najpierw do ubezpieczyciela ile zniżek stracę: np 10%)

    To pierwsze.
    Przy kolejnym wyliczaniu składki podajesz swoją zniżkę - tę, z jaką
    wyliczono Ci ostatnio płaconą składkę (czyli 60%), oraz ilość szkód w
    ostatnim roku. Już oni sobie sami wyliczą ile powinni Ci odjąć. Jeśli
    miałbyś jedną szkodę, to składkę Ci wyliczą ze zniżką 50% i jeśli
    kolejny rok przejeździsz bezdzwonnie, to przywrócą Ci 60% zniżkę na
    kolejną składkę. W niektórych TU żeby przeskoczyć z 50 na 60% zniżek,
    trzeba wyjeździć dwa lata bez szkody z własnej winy.
    W rozważaniach założyłem, że za pojedynczą szkodę traci się 10%. Być
    może są ubezpieczyciele, którzy kasują więcej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-06-24 21:43:06
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > W rozważaniach założyłem, że za pojedynczą szkodę traci się 10%. Być
    > może są ubezpieczyciele, którzy kasują więcej.

    Ok, czyli tracę około 380 pln w moim przypadku :(

    A czy jeśli moja mama która spowodowała szkodę jest współwłaścicielem
    mojego pierwszego auta które posiadam od 3 lat to tym sposobem zaburzyła
    moje 3 lata bezszkodowej jazdy? Czy "dzięki" temu poźniej uskładam
    własne 60%?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-25 15:39:36
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak pisze:

> [...]
    > trzeba wyjeździć dwa lata bez szkody z własnej winy. W rozważaniach
    > założyłem, że za pojedynczą szkodę traci się 10%. Być może są

    To zakładasz, że ktoś ma na wejściu 60%. W takim PZU trafia dwie klasy
    niżej, czyli kolejną zniżkę dostanie dopiero za dwa lata.

    --
    Piotr Czyż

  • 7. Data: 2010-06-25 16:28:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał wrote:

> [...]
    > mojego pierwszego auta które posiadam od 3 lat to tym sposobem zaburzyła
    > moje 3 lata bezszkodowej jazdy? Czy "dzięki" temu poźniej uskładam

    A co masz zapisane w umowie?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-06-25 21:20:45
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > średnio traci sie 10% zniżek

    średnio to cofasz sie o 2 klasy w tabeli bonus-malus co przy systemie PZU
    gdzie ostatnie lata to 50, 50 i dopiero 60 (chyba) da ci to ze zapłacisz na
    nastepny rok 50 % i potem znowu 50 i dopiero potem 60. Ale czy są dwie 50
    czy dwie 40 to musisz sprawdzić w tabeli .
    P.S. Tu jest niby taki system http://iubezpieczenia.pl/?type=znizki

  • 9. Data: 2010-06-25 23:13:28
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Mi zabrali w Axie 20% za to że zadrapałem komuś zderzak hakiem
    holowniczym (ale to przeciez nie ma znaczenia).
    Zrezygnowałem z nich bo przez to byli drożsi od konkurencji.

  • 10. Data: 2010-06-26 11:55:06
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-06-25 23:13, BearBag pisze:
    > Mi zabrali w Axie 20% za to że zadrapałem komuś zderzak hakiem
    > holowniczym (ale to przeciez nie ma znaczenia).
    > Zrezygnowałem z nich bo przez to byli drożsi od konkurencji.

    a jaka firmą wyszła taniej jak miałeś jedną szkodę? Mi kalkulator na
    razie podał HDI.