  • 1. Data: 2010-06-24 18:43:25
    Temat: Rejestracja sprowadzonego samochodu
    Od: Marcin Kopacz <x...@x...xxx>

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie rejestracji sprowadzonego samochodu i wymaganych
    dokumentów. Samochód kupiony w Szwajcarii przez osobę, która prowadzi
    działalność gospodarczą w zakresie auto handlu i przez nią
    zarejestrowany na miejscu, ja kupiłem samochód od tejże osoby i mam już
    normalną polską fakturę. I tu pytanie. Czy poza moją fakturą (co
    oczywiste) przy rejestracji muszę mieć też umowę kupna-sprzedaży, którą
    dostał mój sprzedawca? Mam nadzieję, że niespecjalnie namieszałem :)
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-06-24 18:50:00
    Temat: Re: Rejestracja sprowadzonego samochodu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin Kopacz wrote:

> [...]
    > oczywiste) przy rejestracji muszę mieć też umowę kupna-sprzedaży, którą
    > dostał mój sprzedawca? Mam nadzieję, że niespecjalnie namieszałem :)

    Nie jestem pewien jak to teraz dokładnie wygląda, ale generalnie
    "papiery" auta muszą się zgadzać z "papierami" dotyczącymi jego kupna.
    Czyli jeśli handlarz zarejestrował auto w Polsce na siebie i masz jego
    dane w dowodzie rejestracyjnym i do tego takie same dane na fakturze to
    powinno wystarczyć.

  • 3. Data: 2010-06-24 19:06:21
    Od: Marcin Kopacz <x...@x...xxx>

    W dniu 2010-06-24 18:50, to pisze:

> [...]
    > Czyli jeśli handlarz zarejestrował auto w Polsce na siebie i masz jego
    > dane w dowodzie rejestracyjnym i do tego takie same dane na fakturze to

    On zarejestrował, ale w Szwajcarii. O ile to ma znaczenie. Dane
    oczywiście się zgadzają.

    Marcin

  • 4. Data: 2010-06-24 22:36:22
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Kopacz" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
> [...]
    > na miejscu, ja kupiłem samochód od tejże osoby i mam już normalną polską
    > fakturę. I tu pytanie. Czy poza moją fakturą (co

    Wystarczy tylko jedna faktura - ta ktora juz ci wystawil.