  • 1. Data: 2010-05-22 17:21:53
    Temat: BA6398FP zamiennik?
    Od: "MAX" <a...@q...com.pl>

    Witam.
    Czy BA6398FP ma jakiś zamiennik?
    Układ standardowo montowany w napędach CD, wieżach, itp....
    Google milczy, może ktoś ma jakiś katalog?

    Przemek

  • 2. Data: 2010-05-22 20:42:12
    Temat: Re: BA6398FP zamiennik?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 May 2010 19:21:53 +0200, MAX wrote:
    >Czy BA6398FP ma jakiś zamiennik?
    >Układ standardowo montowany w napędach CD, wieżach, itp....
    >Google milczy, może ktoś ma jakiś katalog?

    Watpie czy to ma jakis zamiennik.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-22 21:16:37
    Od: vania <v...@i...pl>

    Witam!

    MAX dnia 10-05-22 19:21 napisał(a):

    > Witam.
    > Czy BA6398FP ma jakiś zamiennik?
    > Układ standardowo montowany w napędach CD, wieżach, itp....
    > Google milczy, może ktoś ma jakiś katalog?

    Po co Ci zamiennik skoro oryginał można dostać bez problemu w TME?

    --
    vania

  • 4. Data: 2010-05-23 06:18:52
    Od: "MAX" <a...@q...com.pl>

    > Po co Ci zamiennik skoro oryginał można dostać bez problemu w TME?
    >
    > --
    > vania
    Bo mam w domu dość sporą kolekcję układów nie tylko serii BA...

    Przemek