eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 31. Data: 2018-07-09 19:14:18
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-09 o 12:56, Animka pisze:
    >
    >>>
    >>
    >> Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    >> dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    >> już kilkukrotnie!
    >
    > Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.
    >
    > Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
    > *222
    > 799555222
    >


    "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
    nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    nie 'kłamiesz".


  • 32. Data: 2018-07-09 21:41:03
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-09 o 19:14, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-09 o 12:56, Animka pisze:
    >>
    >>>>
    >>>
    >>> Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    >>> dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    >>> już kilkukrotnie!
    >>
    >> Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.
    >>
    >> Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
    >> *222
    >> 799555222
    >>
    >
    >
    > "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
    > nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    > odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    > nie 'kłamiesz".

    No to wszystko w porząsiu.


    --
    animka


  • 33. Data: 2018-07-10 15:40:07
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
    >
    >>
    >> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
    >> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    >> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    >> nie 'kłamiesz".
    >
    > No to wszystko w porząsiu.
    >
    >

    No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..


  • 34. Data: 2018-07-10 16:22:29
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
    >>
    >>>
    >>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
    >>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    >>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    >>> nie 'kłamiesz".
    >>
    >> No to wszystko w porząsiu.
    >>
    >>
    >
    > No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..

    W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
    przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.


    --
    animka


  • 35. Data: 2018-07-10 19:52:02
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
    > W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
    >>>
    >>>>
    >>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
    >>>> otrzymaniu
    >>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    >>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    >>>> nie 'kłamiesz".
    >>>
    >>> No to wszystko w porząsiu.
    >>>
    >>>
    >>
    >> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
    >
    > W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
    > przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
    >
    >

    Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
    potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika.  A to można
    zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.


  • 36. Data: 2018-07-11 18:07:51
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 19:52, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
    >> W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
    >>>>
    >>>>>
    >>>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
    >>>>> otrzymaniu
    >>>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    >>>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
    >>>>> nie 'kłamiesz".
    >>>>
    >>>> No to wszystko w porząsiu.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
    >>
    >> W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
    >> przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
    >>
    >>
    >
    > Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
    > potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika. A to można
    > zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.

    No to życzę miłych rozmów :-)


    --
    animka


  • 37. Data: 2018-07-12 18:22:59
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-11 o 18:07, Animka pisze:
    > W dniu 2018-07-10 o 19:52, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
    >>> W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
    >>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
    >>>>>> otrzymaniu
    >>>>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
    >>>>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I
    >>>>>> nic -
    >>>>>> nie 'kłamiesz".
    >>>>>
    >>>>> No to wszystko w porząsiu.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
    >>>
    >>> W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
    >>> przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
    >>>
    >>>
    >>
    >> Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
    >> potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika.  A to można
    >> zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.
    >
    > No to życzę miłych rozmów :-)
    >
    >

    Dziękuje. Wszystko już załatwione. Wczoraj rano listonosz przyniósł
    kartę, a sama aktywacja przez nr 222* jest prosta i szybka, bez udziału
    konsultanta.


  • 38. Data: 2018-07-17 00:06:03
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2018-07-07 o 10:17, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
    >> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
    >>
    >> po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
    >> byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.
    >
    >
    > Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia
    > w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego
    > nie posiadam.
    >

    Nie posiadasz zasięgu VM? Ja pierniczę, zasięg trzech sieci,a u ciebie
    brak zasięgu. Trzeba sobie tylko umieć ustawić operatora w telefonie z
    automatycznego na ręczny.


  • 39. Data: 2018-07-18 15:45:01
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-17 o 00:06, Jingiel pisze:
    > W dniu 2018-07-07 o 10:17, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
    >>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
    >>>
    >>> po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
    >>> byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa -
    >>> dzwonie.
    >>
    >>
    >> Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do
    >> dzwonienia w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w
    >> domu, ja takiego nie posiadam.
    >>
    >
    > Nie posiadasz zasięgu VM? Ja pierniczę, zasięg trzech sieci,a u ciebie
    > brak zasięgu. Trzeba sobie tylko umieć ustawić operatora w telefonie z
    > automatycznego na ręczny.


    Pierwsze musiałbyś nadajnik dać bliżej. Bo ten z którego korzystam na
    zewnątrz i tak jest najbliżej.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: