  • 21. Data: 2018-07-08 08:05:04
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:

    > Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
    > Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.

    Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?

  • 22. Data: 2018-07-08 11:02:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:

    > Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    > Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    > Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?

    Gdzieś tych pociotków na etat trzeba wcisnąć.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-07-08 15:21:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-07-08 15:26:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-08 o 11:02, RadoslawF pisze:

    > Gdzieś tych pociotków na etat trzeba wcisnąć.
    >

    > Pozdrawiam

    Może jeszcze nie czas na wieszanie na nich psów.. Być może jest to tylko
    jakieś chwilowe niedomaganie BOKu.

  • 25. Data: 2018-07-08 15:27:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    > Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    > Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?

    Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
    odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w cierpliwość
    i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na głośnomówiący i
    słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś czasie przemówi do
    słuchawki.

    --
    animka

  • 26. Data: 2018-07-08 15:39:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:

> [...]
    > cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
    > głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś

    Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma.  Tak, w poniedziałek planuje
    wziąć ich telefonicznie  na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
    nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
    reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?

  • 27. Data: 2018-07-08 15:50:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:

> [...]
    > nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
    > reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?

    Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
    pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.

    --
    animka

  • 28. Data: 2018-07-09 11:58:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-08 o 15:50, Animka pisze:

    > Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
    > pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.

    Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    już kilkukrotnie!

  • 29. Data: 2018-07-09 12:56:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-09 o 11:58, Trybun pisze:

    > Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    > dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    > już kilkukrotnie!

    Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.

    Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
    *222
    799555222

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-07-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzexs g...@u...pl ...

    > Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!

    Z nienacka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami