  • 11. Data: 2014-05-07 23:16:11
    Temat: Re: Bagażnik rowerowy na tylną klapę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:lke5ei$poa$...@d...me...

    > http://www.thule.com/pl-pl/pl/products/carriers-and-
    racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thu
    le-easybase-948-_-949000

    Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie, a
    dodatkowe akcesoria na rowery tylko ją zwielokrotnią.
    Mylę się?

  • 12. Data: 2014-05-07 23:52:34
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-05-07 23:16, Cavallino pisze:

> [...]
    >>

    > Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie, a
    > dodatkowe akcesoria na rowery tylko ją zwielokrotnią.

    a) Thule z definicji nie jest tanie,
    b) wyrób z górnej półki Thula w nie może być tani w porównaniu do jego
    innych (wcale nie tanich..) wyrobów,
    c) nie widziałem niczego podobnego u żadnego innego producenta

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 13. Data: 2014-05-08 00:38:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafał Grzelak" <s...@d...com> wrote in message

    > Tak patrze na wersje US i EU... Amerykanskie wersje nie maja ani
    > swiatelek, ani miejsca na tablice.
    > Czy za oceanem nie ma kar za zaslanianie tablic?

    Najwyraźniej. Ja jeżdzę z takim bagażnikiem doczepionym
    za moją hondą już drugie lato po okolicach Chicagolandu
    i jeszcze mnie żaden misio nie zatrzymał z tego powodu.

  • 14. Data: 2014-05-08 00:50:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    Ale skopałeś polskie ogonki! Wstyd!

    > Zalezy od samochodu - ja szukalem haka do swojego (Alfa 159 SW)
    > i przegladajac kilka instrukcji montazu okazalo sie, ze trzeba wiercic
    > dziury do bagaznika + podcinac zderzak...

    No niestety nie w każdym aucie się da zrobić tak bezproblemowo.
    Ale wiele aut ma taką opcję, nawet producent auta zostawił dziury
    w szynach biegnących przez całą długość podwozia - ja miałem takie
    dziury w profilach mojej Hondy Accord 2004 (amerykańska wersja)
    i w moim przypadku hak wymagał przykręcenia paru śrub (dostarczonych
    w zestawie z hakiem).

    > W PL trzeba toto "wbic" do dowodu jeszcze, czyli zaplacic za montaz
    > (albo sprawdzenie), elektryka musi byc (?)

    Upewnij się, czy musisz do dowodu wbić jeśli przyczepy żadnej wozić
    nie zamierzasz a tylko ten wieszak na rowery (bagażnik).

    > U mnie can-bus, wiec drozszy modul potrzebny
    >
    > Dodatkowo np. Niemcy czepiaja sie, jak jedzie sie z hakiem
    > bez przyczepy - wiec najlepiej latwo zdejmowalny...
    >
    > ...i cena wychodzi >1200PLN :(

    W USA wymyślili to lepiej, bo nie jeździsz z hakiem tylko z dziurą na hak.
    Hak montujesz w tą dziurę o profilu kwadratowym i dokręcasz śrubą.
    W przypadku bagaznika rowerowego, wyciągasz "hak" i w powstałą
    dziurę wkładasz "dyszel" wieszaka na rowery i zakręcasz śrubę...
    Generalnie ja całą zimę (gdy wycieczki rowerowe autem są po sezonie)
    jeżdzę bez haka, właśnie tylko z tą kwadratową dziurą zaślepioną
    gumowym korkiem. Nic z auta nie wystaje, wręcz ledwie można
    dojrzeć że zamondowany mam uchwyt haka (ang. "hitch receiver").

    Podobnie to u mnie wygląda jak u tego czarnego Accorda:
    http://www.driveaccord.net/forums/attachment.php?s=7
    9dba4aa78018368ee277a46765ab980&attachmentid=31143&s
    tc=1&d=1270505338
    http://www.driveaccord.net/forums/attachment.php?s=7
    9dba4aa78018368ee277a46765ab980&attachmentid=31144&s
    tc=1&d=1270505346

    Oba obrazki z tego wątka na forum o hondach accord USA:
    http://www.driveaccord.net/forums/showthread.php?t=4
    5347

  • 15. Data: 2014-05-08 00:52:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > można przewieźć rowery, albo coś innego, w zależności od potrzeb?
    > Widziałem kiedyś wiezionego dzika upolowanego w sten sposób,

    dzika to sobie możesz przewieźć na siedzeniu pasażera...
    tylko mu zabandażuj ranę postrzałową aby Ci tapicerki nie poplamił :-P

  • 16. Data: 2014-05-08 00:53:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie,
    > a dodatkowe akcesoria na rowery tylko ją zwielokrotnią.
    > Mylę się?

    Aby mieć zabawę musisz jednak się swą kasą z producentem podzielić...

  • 17. Data: 2014-05-08 09:44:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 06.05.2014 15:18, Jarek Pudelko wrote:

    > Przez 2 lata wozilem rowery na dachu, potem sasiad wozil na klapie.
    > Obecnie mam platforme na 4 rowery na haku i uwazam, ze jest to JEDYNE
    > sensowne rozwiazanie.
    > Nic sie nie buja, nie niszczy, nie skrzypi, nie powoduje zbednych oporow
    > powietrza - trzeba tylko pamietac, ze auto jest dluzsze :)
    >
    > Anyway - fajne rowerowe bagazniki na dach to 250zl/sztuke - przynajmniej
    > sa lekkie i nie gwizdza w trakcie jazdy.
    > Platforme kupilem za 600zl do tego hak za 320.

    Potwierdzam przerabialem bagaznik na klapie - upierdliwe, ale da sie
    okazjonalnie.
    Z kolei wrzucanie rowerow na dach tez jest malo fajne. Zwlaszcza przy
    wysokim aucie.
    Teraz montuje hak i przerzucam sie na platforme.
    Pewnie zrobie tak jak radzi Pszemol - tylko hak bez elektryki.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 18. Data: 2014-05-08 11:38:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-08 09:44, Marek wrote:

> [...]
    > Teraz montuje hak i przerzucam sie na platforme.
    > Pewnie zrobie tak jak radzi Pszemol - tylko hak bez elektryki.

    platformy maja wlasne oswietlenie.
    Jak zamierzasz podlaczyc ta listwe z oswietleniem w platformie nie
    posiadajac gniazda przy haku?

  • 19. Data: 2014-05-08 11:49:05
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-08 09:44, Marek pisze:

    > Teraz montuje hak i przerzucam sie na platforme.
    > Pewnie zrobie tak jak radzi Pszemol - tylko hak bez elektryki.

    Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

    --
    jarek

  • 20. Data: 2014-05-08 12:04:27
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > platformy maja wlasne oswietlenie.
    > Jak zamierzasz podlaczyc ta listwe z oswietleniem w platformie nie
    > posiadajac gniazda przy haku?

    Nie podlaczac? Zobacze jak to bedzie wygladalo.
    Swiatlo w aucie mam dosc wysoko wiec powinny byc nie przysloniete.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z